Стоякін Василь

Стоякін Василь

Політтехнолог, директор Центр політичного маркетингу (щонайменше з 2003 року).

Близький до КПУ та «Українського вибору» Віктора Медведчука.

Офіційний сайт: stoyakin.org.ua. У розділі «Що я вмію» зазначено: соціологічні дослідження, стратегічне планування виборчих кампаній, підготовка агітаторів, консультування виборчих штабів і діючих політиків різного рівня, райтерська робота (виступи політиків, понад сто публікацій в українських та російських ЗМІ)1.

20 лютого 2014 року заявляв, що «від грудня 2013 року протестні сили намагаються реалізувати в Україні державний переворот»2.

У листопаді 2013 року, коли з’явився клон «Української правди» ukrpravda.ua, вів там блог.

Писав для сайту «Полеміка»; консультант Адміністрації Кучми (2002—2004), працівник центрального виборчого штабу Януковича (2004); політичний аналітик у Службі соціологічних і маркетингових досліджень «Соціо-маркет» (Дніпропетровськ), начальник PR-департаменту в Центрі соціологічних і політичних досліджень і технологій «Соціополіс», директор з PR у Центрі ринкових і соціальних технологій PR-provider3.

Хронологія маніпуляцій

2012

Парламентські вибори

Піар Компартії

Цікавий факт:
04.10.2012 на близькому до КПУ телеканалі «Гамма» вийшла джинса із коментарями Марунича та близького до комуністів директора Центру політичного маркетингу Василя Стоякіна1.

«Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами. Комуністи цілеспрямовано проводили роботу з виборцями задовго до виборів. Наприклад, партійний проект “Робота. Зарплата. Захист”, орієнтований на повернення заборгованостей із зарплат, стартував ще влітку 2010 року. У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»2.

— Василь Стоякін, з прес-релізу на «Інтерфаксі»

Дані опитування:
КПУ вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України.


Хто оприлюднив:
Віктор Чигрин, директор центру «Соціо»,
Дмитро Марунич, координатор соціологічних проектів Центру «Соціо»,
Олена Городецька, супервайзер проектів Центру «Соціо»

Оприлюднено:
04.10.2012

Проведено:
Серпень — вересень 2012

Україна — вперед!

Прогнозували

5,4%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партії Королевської

«Звертають на себе увагу високі результати нових політичних партій: Наталії Королевської “Україна — вперед!”, “УДАР” Віталія Кличка, а також КПУ, що свідчить про початок процесу перетікання “розчарованого” електорату до нових політичних проектів. І якщо УДАР і Королевська ділять між собою “помаранчевий” електорат Центру та Сходу України, то КПУ повертає свою стару електоральну базу за рахунок розчарованих електоральних груп ПР»1.

— З прес-релізу

Цікавий факт:

18.05.2012 на сайті gazeta.dp.ua з посиланням на ІАА «Іскра» Василь Стоякін критикує опитування «Третього сектора» за нібито завищені рейтинги Королевської і УДАРу і занижені КПУ. Пізніше реліз на сайті «Українських новин» було видалено, він доступний тільки у веб-архіві2.


Хто оприлюднив:

Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу,
Сергій Дем’янов, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»

Оприлюднено: Проведено:
17.05.2012 27.04—06.05.2012

2012

Парламентські вибори (опитування у східних областях України)

Піар Компартії

«Комуністична партія України вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України».

— З прес-релізу

«В розрізі окремих виборчих округів динаміка зростання рейтингу КПУ є ще вищою».

Василь Стоякін

Тут же Стоякін називає «сім причин зростання рейтингу КПУ», серед яких: «Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами»; «У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»1.

Хто проводив:

Центр науково-прикладних досліджень «Соціо»

Оприлюднено: Проведено:
04.10.2012 Серпень — вересень 2012 року

2008

Опитування щодо нової коаліції

Жорстка критика Ющенка

Дані опитування:

Переважна більшість жителів Дніпропетровської області вважає винуватцем політичної кризи в країні президента Ющенка, понад 30% населення області у конфлікті підтримують Тимошенко, дії Януковича позитивно оцінюють 40% опитаних1.

Хто проводив:

Центр науково-прикладних досліджень «Соціо».

Хто оприлюднив:

Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу

Оприлюднено:

12.09.2008

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.