Коровніченко Максим

Коровніченко Максим

Неактивний останні 5 років

У контексті соцопитувань фігурує тільки у 2012 році.

У 2012 році близький до КПУ телеканал «Гамма» опитав Сергія Белашка та Максима Коровніченка, які піарили комуністів. У 2013 той самий телеканал опитував подібний набір експертів (Андрій Золотарьов, Віталій Бала та Сергій Бєлашко), які так само піарили КПУ1.

Засновник і директор компанії «Diet Coffee»2. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців основним напрямом діяльності приватного підприємця Коровніченка вказано такий: «Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах».

У 2009 році — менеджер зі зв’язків із громадськістю мережі «Спортлайф»3.

Останнє оновлення: 2015 рік

Хронологія маніпуляцій

2012

Парламентські вибори

Піар Компартії

«Розчарування в Партії регіонів зробило прихильниками Компартії лівих виборців Півночі, Сходу і Півдня країни, що виводить комуністів на інші позиції в цих регіонах», «кампанія КПУ сконцентрована на консолідації власного електорату навколо простих і зрозумілих пересічному виборцю гасел. Цим вона суттєво відрізняється від кампаній Партії регіонів і “Батьківщини”, суть яких зводиться до прямих звинувачень один одного»; «звільняється досить серйозна електоральна ніша для освоєння КПУ. Її обсяг можна оцінити в межах 20%, тобто Компартія теоретично має шанси повернути собі рівень популярності, як мінімум 2002 року».

— Сергій Бєлашко

Подібну приховану рекламу розмістили Інтерфакс, Українські національні новини, ТСН, Ліга.нет, Обозреватель, 24 канал, for-ua.com, bagnet.org, nbnews.com.ua та інші.

Джинса з цим опитуванням з’явилася також на телеканалі «Інтер»1.


Хто оприлюднив:
Максим Коровніченко, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»,
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій.

Хто проводив:
«Третій сектор»

Оприлюднено:
20.09.2012