Центр політичного маркетингу (Дніпро)

Пов'язаний із соцопитуваннями

Директор — політолог та політичний коментатор Василь Стоякін, який був помічений у піарі Компартії та «Українського вибору» Віктора Медведчука.

При цьому саму організацію нам у державних реєстрах знайти не вдалося (як і про інших співробітників, крім Стоякіна). Її не варто плутати з зареєстрованою ВГО «Центр політичного маркетингу» (м. Київ), яка до Стоякіна не має жодного відношення (президент — Олександр Кривошеєнко, офіційний сайт: cpm.kiev.ua).

Останнє оновлення: 09.06.2021

Співробітники:

Хронологія маніпуляцій

2012

Парламентські вибори (опитування у східних областях України)

Піар Компартії

«Комуністична партія України вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України».

— З прес-релізу

«В розрізі окремих виборчих округів динаміка зростання рейтингу КПУ є ще вищою».

Василь Стоякін

Тут же Стоякін називає «сім причин зростання рейтингу КПУ», серед яких: «Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами»; «У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»1.

Хто проводив:

Центр науково-прикладних досліджень «Соціо»

Оприлюднено: Проведено:
04.10.2012 Серпень — вересень 2012 року

2012

Парламентські вибори

Україна — вперед!

Прогнозували

5,4%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партії Королевської

«Звертають на себе увагу високі результати нових політичних партій: Наталії Королевської “Україна — вперед!”, “УДАР” Віталія Кличка, а також КПУ, що свідчить про початок процесу перетікання “розчарованого” електорату до нових політичних проектів. І якщо УДАР і Королевська ділять між собою “помаранчевий” електорат Центру та Сходу України, то КПУ повертає свою стару електоральну базу за рахунок розчарованих електоральних груп ПР»1.

— З прес-релізу

Цікавий факт:

18.05.2012 на сайті gazeta.dp.ua з посиланням на ІАА «Іскра» Василь Стоякін критикує опитування «Третього сектора» за нібито завищені рейтинги Королевської і УДАРу і занижені КПУ. Пізніше реліз на сайті «Українських новин» було видалено, він доступний тільки у веб-архіві2.


Хто оприлюднив:

Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу,
Сергій Дем’янов, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»

Оприлюднено: Проведено:
17.05.2012 27.04—06.05.2012

2008

Опитування щодо нової коаліції

Жорстка критика Ющенка

Дані опитування:

Переважна більшість жителів Дніпропетровської області вважає винуватцем політичної кризи в країні президента Ющенка, понад 30% населення області у конфлікті підтримують Тимошенко, дії Януковича позитивно оцінюють 40% опитаних1.

Хто проводив:

Центр науково-прикладних досліджень «Соціо».

Хто оприлюднив:

Василь Стоякін, директор Центру політичного маркетингу (Дніпро)

Оприлюднено:

12.09.2008