Журналістика даних



«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин

Це був зліт МіГа, на одній із зупинок автобус став і водій заглушив двигун. Люди в салоні притихли, чекали, може, пронесе. А тоді водій виходить зі своєї кабіни й обурено каже: “Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?”. Київ залишається одним із лише трьох українських обласних центрів, де громадський транспорт зупиняється на час повітряних тривог. Навіть у Харкові, Одесі, Дніпрі та Запоріжжі, де обстріли частіші, ніж у столиці, такої заборони немає.Read in EnglishТекст: Валерія Павленко, аналіз даних: Влад Герасименко, дизайн: Надя Кельм>>
журналістика даних київ транспорт datavis інфографіка громадський транспорт політика повітряні тривоги відповідальність метро



Святі мотори: дорожній шум у Києві вкорочує життя, але влада цю проблему ігнорує

Дорожній рух створює шум, від якого погіршується здоров’я, підвищується тиск і починає нудити. Особливо шкідливий нічний шум. А один спортивний автомобіль може розбудити десятки тисяч мешканців. Ми порівняли рівень шуму в Києві й Празі. В обох містах встановлено однаковий допустимий рівень шуму. У Чехії його дотримуються, в Україні ні.>>
шум транспорт місто

Мобілізаційний резерв. Скількох чоловіків ще можна мобілізувати і чому потрібно залучати в ЗСУ більше жінок

В Україні близько 5 млн чоловіків, яких можна призвати. Цього року, за словами вищого військово-політичного керівництва країни, планували мобілізувати 500 тис. Проте якщо ми говоримо про довготривалу війну на виснаження, то нам треба знати, які в нас є резерви.Далі в тексті буде багато цифр і приблизних підрахунків, що відповідають на питання “Які в нас є мобілізаційні резерви станом на початок 2024 року?”.>>
демографія мобілізація