«Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, чого нам явно бракує у сфері обслуговування. Ця проблема не суто українська, тому ми поцікавилися, як її вирішують у різних країнах Європи. Про це розповіли українки, які живуть і працюють в Іспанії, Франції та Швеції. «Надмірна вимогливість до персоналу сприймається як ознака поганого виховання», — каже українка, яка нині працює в барі іспанського міста.Принципи взаємної поваги і лояльність — те, ч
Літера «К»

Клієнт не завжди правий. Український сервіс зручний, але коштом працівників

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику
Карусель емоцій. Рівень маніпулятивності мови українських телеграм-каналів
«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин
Американські гойдалки
Клієнт не завжди правий.  Український сервіс зручний, але коштом працівників

Клієнт не завжди правий. Український сервіс зручний, але коштом працівників

Аль-Гамада: усмішка перемоги. Масштаби катувань і вбивств у Сирії небачені з часів Сталіна і Гітлера

Аль-Гамада: усмішка перемоги. Масштаби катувань і вбивств у Сирії небачені з часів Сталіна і Гітлера

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику

Карусель емоцій. Рівень маніпулятивності мови українських телеграм-каналів

Ми навчили штучний інтелект, а точніше велику мовну модель, розрізняти найпоширеніші техніки маніпуляції в публікаціях телеграм-каналів.Read in English

Зупинити штурми. Як дистанційне мінування перешкоджає броньованим і піхотним штурмам росіян

Зупинити штурми. Як дистанційне мінування перешкоджає броньованим і піхотним штурмам росіян

«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин

Це був зліт МіГа, на одній із зупинок автобус став і водій заглушив двигун. Люди в салоні притихли, чекали, може, пронесе. А тоді водій виходить зі своєї кабіни й обурено каже: “Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?”. Київ залишається одним із лише трьох українських обласних центрів, де громадський транспорт зупиняється на час повітряних тривог. Навіть у Харкові, Одесі, Дніпрі та Запоріжжі, де обстріли частіші, ніж у столиці, такої заборони немає.Read in EnglishТекст: Валерія Павленко, аналіз даних: Влад Герасименко, дизайн: Надя Кельм

Американські гойдалки

Від трампістів до комуністів, хто і як агітує за припинення допомоги Україні