Він як Twitter: російській молоді розповідають про сталінські репресії на прикладі соціальних мереж

Російська громадська організація жертв незаконних політичних репресій створила серію рекламних плакатів «Сталін - він як ...». Таким чином організація вирішила «зрозумілою мовою» розповісти молоді про сталінські репресії.

На порталі «Сноб» опубліковано статтю , присвячену історії створення цієї рекламної кампанії та опитуванням молодих людей. З опитування випливає, що більшість молоді мало знає про репресії.

Російські інтернет-користувачі неоднозначно відреагували на плакати. Частина з них розкритикували рекламну кампанію, назвавши її «свинством» і «дурновкусієм». Водночас інші вважають, що це – «чудный дивный абсурд», і що до багатьом людям правду про сталінізм у інший спосіб не розповіси.

А що думаєте про це ви?

росія медіа мезозой інтернет креатив сталін

Знак гривні
Знак гривні