Продаж квитків через «Дія.Підпис». Нардепи звернулися до Укрзалізниці з низкою вимог
17 народних депутатів з різних фракцій підписали звернення до «Укрзалізниці» з закликом скасувати рішення про продаж з 1 серпня квитків на популярні поїзди всередині України лише за допомогою сервісу «Дія. Підпис».

Про це повідомив народний депутат з фракції "Європейська солідарність" Володимир В'ятрович.
Він нагадав, що залізниця під приводом «боротьби зі спекуляцією» вирішила з 1 серпня «на першому етапі» скасувати можливість купувати квитки на потяги 105/106 Одеса — Київ, 91/92 Львів — Київ, 29/30 Київ — Ужгород, 12 Львів — Одеса, 27/28 Київ — Чоп як у залізничних касах, так і в Інтернеті, залишивши можливість купувати та повертати квитки лише через «Дію.Підпис».
"Але, по-перше, квитки і так є іменними, тож для подолання проблеми так званої спекуляції достатньо просто перевіряти відповідність прізвища і дійсність квитка, для чого у провідників вище згаданих потягів є валідатори.
По-друге, головною причиною дефіциту квитків є багаторазове сезонне перевищення попиту над пропозицією. Простіше кажучи, число бажаючих купити квитки на захід чи південь України влітку в рази перевищує технічну можливість залізниці дати стільки вагонів. І ніякі маніпуляції з системою продажів цю проблему не вирішать.
По-третє, і це найголовніше – обмеження на купівлю квитків залежно від наявності у людей «Дії.Підпису» є відверто дискримінаційним і протиправним. На якій підставі мільйони людей, у яких нема «Дії.Підпису» і які не зобов’язані його мати, позбавляються права вільно купувати квитки у касі, на сайті залізниці або в мобільному додатку?!
Я вже не кажу про іноземців, для яких придбання звичайного квитка на потяг в Україні перетворюється на непростий квест", — зазначив В'ятрович.
У своєму зверненні до УЗ народні депутати вимагають:
- невідкладно скасувати рішення про продаж та повернення квитків на потяги всередині України тільки за умови верифікації особи через «Дію.Підпис»;
- скасувати такі ж обмеження, які діють для міжнародних рейсів;
- провести перевірку дотримання монопольного законодавства в діяльності «Укрзалізниці» у зв’язку зі штучним нав’язуванням сервісу «Дія.Підпис»;
- реагувати надалі на застосування дискримінаційних підходів діяльності “Укрзалізниці” і зупиняти такі практики.