Укрзалізниця закупить вагони нового покоління, здатні прослужити на 20 років довше

Укрзалізниця оголосила про початок закупівель вагонів нового покоління, більш ефективних протягом життєвого циклу.

Фото ілюстративне, з відкритих джерел
Фото ілюстративне, з відкритих джерел

Про це йдеться в повідомленні компанії.

Нові вагони будуть здатні прослужити на 20 років довше, мають подовжені міжремонтні інтервали та потребуватимуть менше персоналу для роботи.

Окрім того, вони забезпечать кондиціювання навіть на зупинках та при малій швидкості, більше простору пасажирам, покращену плавність ходу та багато інших новинок.

Як зазначили в УЗ, наявний рухомий склад базується на технологіях 1970-х років з вугільним опаленням, кондиціюванням, яке повноцінно працює тільки в русі, збільшеними експлуатаційними витратами (потребують, як правило, обслуговування двома провідниками на один вагон) та загалом є морально застарілим.

Партія з п'яти нових вагонів із сучасними системами управління потребуватиме меншої кількості обслуговуючого персоналу, матиме практично на 80% більший термін експлуатації та вміщуватиме більше пасажирів — до 44 в одному купейному вагоні.

Нові вагони матимуть збільшену ширину кузова та покращене планування, що дасть можливість збільшити довжину спального місця до 2,2 метра. Вагони будуть оснащені пневмопідвішуванням, що гарантує додаткову плавність ходу та зменшує коливання вагона під час руху. Крім того, у вагонах будуть автоматичні розсувні двері та герметичні міжвагонні переходи врівень з підлогою. Контроль за системами всіх вагонів здійснюватиметься з купе начальника поїзда.

На вагонах цього типу буде здійснено перехід з вугільного опалення на повністю електричне з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою в кожному купе. Сучасна система дозволить використовувати клімат-контроль навіть під час тривалих зупинок поїзда.

Строк експлуатації цих вагонів — 50 років, завдяки виконанню кузовів із нержавіючої сталі. Це на 20 років більше, ніж для стандартних вагонів Укрзалізниці.

П'ять нових пасажирських вагонів будуть купейними з можливістю трансформації у вагони типу СВ. Один вагон буде інклюзивним та матиме електричний підйомник, пандус для високої платформи та збільшене купе для подорожей пасажирів з інвалідністю на кріслі колісному.

Крім вже зазначених переваг, пасажири цих вагонів отримають:

"Очікувана вартість закупівлі одного вагона складе 95 млн 600 тис. гривень, що менше, ніж суми аналогічних закупівель вагонів схожого типу в європейських залізничних компаніях. Строк поставки вагонів — 2,5 роки від моменту отримання виробником передоплати за виробництво вагонів", — розповіли в Укрзалізниці.

Вартість обслуговування одного місця пасажира в такому вагоні в перерахунку на термін служби вагона залишається майже незмінною, додали в УЗ.

модернізація поїзд транспорт укрзалізниця

Знак гривні
Знак гривні