Консервація — у тренді. Чому любителі їжі в усьому світі захопилися соліннями

У соціальних мережах консервовані огірки нині в тренді, пише The Economist, пояснюючи, звідки серед молоді виник бум на соління.

Фото ілюстративне, з відкритих джерел
Фото ілюстративне, з відкритих джерел

Видання зазначає, що донедавна не надто популярні на Заході мариновані огірки переживають свій зоряний час, оскільки їхні смакові якості відкрило для себе нове покоління гурманів.

У TikTok є близько 315 000 постів з тегом #pickles — більше, ніж з #cucumber і навіть #potatoes. Користувачі знімають, як куштують кропові, часникові, гострі та кислі варіації ферментованих огірків. Відео, що демонструє збірку асорті «огіркової тарілки», має понад 50 млн переглядів.

Дехто поєднує мариновані огірки навіть з кондитерськими виробами, щоб отримати солодко-солоний десерт. Яскраво-червоний, пікантний маринований огірок шамой став вірусним. Люди, яких не турбує печія чи карієс, їдять його з кислими цукерками, фруктовими смужками, чіпсами та гострим соусом. А нещодавно попзірка Дуа Ліпа викликала ажіотаж, додавши у свою дієтичну колу розсіл і халапеньйо.

Американська компанія Van Holten's – улюблений постачальник маринованих огірків для покоління Z. Торік компанія продала близько 85 мільйонів одиниць продукції, порівняно з 70 мільйонами у 2022 році.

Ентузіасти консервують і вдома. Під час пандемії все більше людей знайшли час, щоб поекспериментувати з ферментацією. Вони виявили, що консервовані огірки – це легко і смачно. Інтерес настільки сильний, що Grillo's, інший американський бренд, нещодавно випустив книжку різноманітних рецептів, присвячених огіркам.

Частково за нинішнім бумом може стояти турбота про здоров'я. Джордж Райс з британського виробника закусок Serious Pig каже, що люди купують соління, бо вони низькокалорійні.

Також «багато говорять про здоров'я кишечника», а дані свідчать про те, що ферментовані продукти можуть зміцнити мікробіом шлунково-кишкового тракту. Щоправда, у цьому разі йдеться про ферментовані продукти з додаванням солі, а не оцту, бо останній занадто кислий для необхідних бактерій.

Алан Кауфман каже, що його магазин у Нью-Йорку, The Pickle Guys, використовує понад 1 000 кг огірків на тиждень. Проте бігуни приходять за розсолом, оскільки він замінює електроліти, втрачені під час тренувань.

їжа здоров'я тенденції

Знак гривні
Знак гривні