У Китаї через рекордну спеку на пляжах сплеск популярності "фейскіні" (ФОТО)
Китай переживає рекордну спеку, і разом зі зростанням температури зростають продажі засобів захисту від сонця, які забезпечують майже повне покриття, пише GlobalNews.
Аксесуари на кшталт "фейскіні" розкуповуються в Китаї як засіб для захисту обличчя від сонячних опіків і раку шкіри від впливу ультрафіолетового (УФ) випромінювання.
Фейскіні чимось схожі на балаклави, з отворами для очей і рота, хоча вони зазвичай виготовляються з легких синтетичних тканин, таких як поліестер.

Фото: Huang Jiexian/VCG via Getty Images
Зазвичай вони одного кольору, але популярний стиль імітує макіяж у стилі китайської опери.
Фейскіні не є чимось новим у Китаї, але аналітики кажуть, що цей аксесуар стає дедалі масовішим.
Світла шкіра є ідеалом краси в Китаї та більшій частині Азії. Вона вважається показником багатства і належності до привілейованого класу. Цей ідеал підкріплюється популярною культурою, а також багатомільярдною індустрією з відбілювання шкіри.

Фото: Qian Han/VCG via Getty Images
Дані шанхайської компанії China Insights Consultancy показують, що ринок протисонцевого одягу в Китаї зростатиме зі середньорічним темпом приросту на 9,4 відсотка в період з 2021 по 2026 рік, а обсяг ринку досягне 95,8 мільярда юанів (17,6 мільярда доларів США) у 2026 році.
Дані платформи Tmall групи Alibaba демонструють істотні зростання продажів протисонцевого одягу "нового покоління" у порівнянні з попередніми роками.
Цього року в Китаї спостерігається рекордна кількість днів з високою температурою.