Чи проводять підлітки надто багато часу у соцмережах? – The Economist

Новий звіт аналітичного центру Pew Research Centre на прикладі підлітків із США прояснює те, як часто діти користуються інтернетом та соціальними мережами, пише The Economist.

У квітні та травні Pew опитав 1300 американців віком від 13 до 17 років про використання ними цифрових медіа. Опитування показало, що вони із задоволенням проводять дедалі більше часу в інтернеті та швидко покидають популярні платформи.

YouTube, одна з найстаріших платформ в опитуванні, має найбільшу популярність: 95% користувалися нею хоча б раз; п'ята частина користувачів заходить на неї "майже постійно", а 77% використовують щодня. Непогано, як для 17-річної платформи.

Facebook, який всього на рік старший за YouTube, все ж таки є динозавром у порівнянні з ним. Коли Pew проводив останнє опитування підлітків у 2014-15 роках, Facebook був найпопулярнішою соціальною медіаплатформою, якою користувався 71% респондентів. Зараз лише 32% кажуть, що будь-коли користувалися ним.

Підлітки тепер уникають текстових платформ, таких як Facebook, Tumblr та Twitter. Набагато популярнішими є сайти, як-от Snapchat та Instagram, які здебільшого використовують зображення. Старші підлітки віддають перевагу Instagram: 73% осіб віком від 15 до 17 років кажуть, що користувалися ним, у порівнянні з 45% дітей у віці 13 та 14 років.

Китайський застосунок TikTok є висхідною зіркою: 67% підлітків користуються ним, а близько 16% – "майже постійно".

Загалом юні американці користуються інтернетом набагато частіше, ніж їхні однолітки вісім років тому. Частка підлітків, які "майже постійно" перебувають у мережі, збільшилася приблизно вдвічі – з 24% у 2014-15 роках до 46%. Ще 48% користуються інтернетом "кілька разів на день".

діти інтернет тенденції соціальні мережі

Знак гривні
Знак гривні