Чому "круті" люди вертаються до дротових навушників – Wall Street Journal
Мода – це цикл, і схоже, дротові навушники знову стають "крутішими" за бездротові. Скромні "ретро"-навушники несподівано повертаються – як з естетичних, так і з практичних причин.

Цікаво, що про такий, здавалося б, суспільно не надто значущий тренд пише аж цілий Wall Street Journal.
Усі вже перейшли на бездротові навушники... правда ж? Відколи Apple запустили на ринок у 2016 році AirPods, вони й аналоги від конкурентів стали невіддільною частиною повсякдення: ніколи не знаєш, із ким можна заговорити, бо не помітиш отих кнопок у вухах.
AirPods перетворилися на ключову частку бізнесу Apple, відповідаючи за 38 мільярдів доходу від продажів лише з вересня 2020 по вересень 2021 року.
Словом, вони стали надто поширеними, щоб бути "крутими". Й цілком неминуче почалася протилежна тенденція. Модні молоді знаменитості, як-от Белла Хадід, Лілі-Роуз Депп та Зої Кравітц позують на фотографіях зі шнурками від навушників. З'являються меми й навіть акаунти на кшталт @wireditgirls ("дівчата з дротами"). А тіктокери записують відео з практичними та філософськими виправданнями повернення до дротів.
На практичному рівні, звісно, головну роль відіграє ціна: якщо AirPod коштують від 129 до 179 доларів за базові версії й навіть шалені 549 за AirPods Max, то дротові навушники від того-таки Apple (для справедливого порівняння "якості" беремо один бренд) ідуть за 19 доларів.
Для неорганізованих людей: навушники з дротами легше не загубити (хай дроти плутаються, неможливість "посіяти" є перевагою), й не треба пам'ятати про підзарядку.
Дроти також наголошують "не заговорюйте зі мною", що подобається великій частині людей. Це така собі більш видима стіна, що відокремлює тебе від зовнішнього світу – аналог таблички "будь ласка, не турбуйте". Інтроверти зараз в моді, й навушники – спосіб продемонструвати свій фізичний бар'єр до сторонніх.
Крім того, йдеться про моду: серед молоді на Заході поширюється сприйняття музики не просто як товару споживання, а естетичного досвіду – й навушники є способом це підкреслити. Й "технологічність попереднього рівня" отримує "чинник крутості" – згадайте за аналогією з вініловими пластинками та теплим ламповим звуком.
Крім ностальгії, навушники з дротами сприймаються як розслаблений антидот корпоративній оптимізації. За словами 25-літньої СММ-ниці Кортні Парк, у соцмережах вони сприймаються як "полярна протилежність" до естетики "фінансового бро". Вона сама після трьох років користування відмовилася від AirPod. Дротові навушники, каже вона, "мають цю ауру безтурботності".
Людина в безрукавці Patagonia, котра автоматично купує найновіший iPhone і, так, найновіше покоління AirPod із "просторовим звуком" (що б це не значило) сприймається як конформіст – а отже, вона зовсім не "крута".
Звісно, дехто ніколи й не переходив на AirPod, а хтось лише тимчасово вдався до дротових навушників, наприклад, загубивши один із пари (а це ставалось і з найбільш організованими з нас).
Але як може те, що стільки людей носять щодня, не стати частиною циклу модних тенденцій?
Навушники давно змішалися з модою в останні десятиліття: їх періодично можна бачити на показах Chanel, Dolce & Gabbana, Marine Serre та Maison Margiela. Як приклад естетизації дротів цього вересня попзірка Дуа Ліпа, яка полюбляє ходити в "нашийниках" (choker), вдягла напоказ подібний нашийник із дротових навушників, матеріал яких її бренд-сайт описав так: "застарілі навушники, алюміній". Щодо навушників – то може, не такі вони вже й "застарілі"?