Що ремонтуватимуть у Києві в 2021 році?

У 2021 році планують завершити реконструкцію Пейзажної алеї і капітальний ремонт проспекту Степана Бандери, а також продовжать будівництво Подільського мостового переходу, повідомляє пресслужба КМДА, яку цитує Хмарочос.

Крім того, продовжиться будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянках від проспекту Рокоссовського до вулиці Богатирської та від вулиці Богатирської до проспекту Оболонського, капремонт вулиць Чорнобильської, Борщагівської тощо.

Також обіцяють розпочати ремонт і нових об’єктів. Зокрема, це капітальний ремонт вулиці Милославської, переданої у 2020 році на баланс столиці ділянки Кільцевої дороги від вулиці Ватутіна до Одеської площі, вулиці Льва Толстого та шляхопроводу через залізницю на цій же вулиці.

Оновлення Хрещатика матиме комплексний характер. Наразі розробляється проєктна документація капітального ремонту вулиці, роботи над якою виконуються в дві стадії: «Проєкт» та «Робоча документація». У 2021 планується капремонт інженерних мереж, зокрема колектора дощової каналізації та комунікаційного колектора, заміна покриття тротуарів і дороги. Також на Хрещатику облаштують додаткові наземні пішохідні переходи – на перетині з вулицею Прорізною і на перетині з вулицею Михайлівською – та мережі відеоспостереження.

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, щодо влаштування велоінфраструктури на Хрещатику є кілька варіантів: велосмуги на проїжджій частині і велодоріжки на тротуарі. На сьогодні остаточне рішення не прийнято.

«У цьому питанні не тільки автовласники і пішоходи мають полярні думки, а й навіть у представників велоспільноти відсутнє єдине бачення. Тому це питання ще відкрите», – зазначив Густєлєв.

Єлисейські поля наполовину закриють для машин і засадять деревами. Коли таке чекає на Хрещатик?

Він додав, що через ситуацію з коронавірусом остаточне рішення щодо виконання робіт із капітального ремонту Хрещатика саме у 2021 році залишається відкритим – багато залежатиме від епідеміологічної ситуації в країні. Інші роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту дорожньо-транспортної інфраструктури обіцяють розпочати, як тільки дозволять погодні умови.

Звернення редакції:

Базу псевдосоціологів і прихованих піарників ми прискіпливо наповнювали і постійно оновлювали з 2015 року. Та з наступного року ця робота може бути заморожена. Причина проста і банальна: немає грошей. Звертаємося до Вас із проханням перерахувати кількасот гривень через Спільнокошт та закликати це зробити ваших друзів і знайомих.

будівництво київ місто

Знак гривні
Знак гривні