У Франції через коронавірус розширюють велодоріжки. Так, за рахунок звуження автодоріг (ФОТО)

Нашим "успішним" (ТМ) таке б не сподобалося. Дика Європа, що з неї взяти.

Вгорі – до, внизу – після
Вгорі – до, внизу – після

Велодоріжки намагаються робити завширшки до чотирьох метрів, пише Хмарочос.

Дедалі більше міст Франції облаштовують веломаршрути, які мають компенсувати небезпеки пересування в громадському транспорті після пом’якшення карантину 11 травня.

З одного боку, велосипед дозволяє дотримуватися соціальної дистанції, на відміну від громадського транспорту, з іншого боку – не забруднює повітря, як автомобілі, що є критично важливим за умов пандемії COVID-19, яка вражає передусім легені.

Велосипедні доріжки, які почали з’являтися у розпал пандемії коронавірусу, французькі журналісти називають «коронавелодоріжки» (coronapistes). Часто їх облаштовують як тимчасові, просто відмежовуючи одну зі смуг руху бар’єрами, – проте у перспективі вони можуть стати постійними або принаймні діятимуть протягом довгого часу, оскільки загроза вірусу лишатиметься ще деякий час.

Водночас муніципалітет міста Монтрей оприлюднив візуалізацію проєкту, на якому є повноцінна веломережа з велодоріжкою з двостороннім рухом, розміткою та велопарковками.

У Монтреї планують облаштувати вісім кілометрів велодоріжок завширшки до чотирьох метрів. Деякі створять за рахунок автомобільних паркувальних місць. Це коштуватиме 700 тисяч євро, пише Le Parisien.

Більше того, в місті розширять вже наявні велодоріжки, аби велосипедисти мали змогу дотримуватися дистанції.

У департаментах Валь-де-Марн і Сен-Сен-Дені, які оточують Париж зі сходу, планують облаштувати відповідно 40 і 60 кілометрів «коронавелодоріжок».

«Деякі пасажири боятимуться їхати на електричці чи на метро. Ми прагнемо заохотити їх користуватися велосипедами замість автомобілів», – кажуть місцеві чиновники.

автомобілі місто транспорт франція коронавірус

Знак гривні
Знак гривні