Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!

Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутЄдина згадка у ЗМІ — у жовтні 2012 року, коли як керівник соціологічних проектів Агентства соціальних комунікацій презентував результати із завищеним рейтингом партії Королевської «Україна — вперед!».
Останнє оновлення: 2015 рік
Мороз Віталій
Агентство соціальних комунікацій
Інститут досліджень регіонального розвитку України
Київський інститут мирних досліджень
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
Бєлашко Сергій
Кулик Віталій
Коровніченко Максим
Ярова Тетяна
Марунич Дмитро
Дем’янов Сергій
Лапшин Віктор
Земляков Володимир
Громаков Дмитро
Мішин Андрій
Камінник Ігор
Стратегія РОСТ
Третій сектор
Соціо (Центр науково-прикладних досліджень)
Інститут практичної політики
Універсітас
Фонд інноваційних проектів
Центр політичного маркетингу (Дніпро)
Центр соціального інжинірингу «РАНД»
Інститут соціологічних та маркетингових досліджень
Інститут процесів соціального розвитку
Українська проектна система
Фундація стійкого розвитку суспільства
Бюро соціальних та політичних розробок
2014
Парламентські вибори
Радикальна партія
11%
Насправді7,44%
КПУ
5,6%
Насправді3,88%
Високі рейтинги Радикальної партії обумовлені агресивністю і тривожністю населення і є крайнім правим становищем “електорального маятника”»1.
— Віталій Мороз
«Зростання електоральної підтримки можна пояснити початком активної агітаційної кампанії КПУ і відмовою Партії регіонів від участі у виборах, принаймні, частина тих, хто голосував за регіоналів, прогнозовано підтримає комуністів. Зараз будь-яка жорстка критика комуністів, не кажучи вже про реакцію на знесення пам’ятників Леніну, підвищує їхній рейтинг, забезпечуючи підтримку КПУ протестними виборцями і тими, які не визначилися»2,3.
— Андрій Мішин
Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник дослідницьких проектів Інституту досліджень регіонального розвитку України,
Андрій Мішин, директор Київського інституту мирних досліджень
Проведено:
27.09—07.10.2014
2012
Парламентські вибори
Україна — вперед!
6,5%
Насправді1,58%
«Зростання популярності молодих партій пов’язане з тим, що в них представлені люди, які вже багато чого досягли в житті. Зокрема це стосується партії “Україна — вперед!” та присутності в її списку Андрія Шевченка».
— З джинси на телеканалі «ВІККА»
«Як мінімум 1% завдяки йому з’явився, тому що люди дивляться, що Андрій Шевченко вивів збірну України вперед, та й Україну вперед поведе. Хороший, упізнаваний громадянин із ім’ям може додати якийсь результат будь-якій партії»; «провідні партії нарощують свій антирейтинг, на відміну від рівної кампанії партії “Україна — вперед!”»1,2.
— Віталій Мороз
Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій
Цікавий факт:
Організатором прес-конференції був директор Агентства Сергій Бєлашко. Серед присутніх також був сумнозвісний Назіп Хамітов3,4.
Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник соціологічних проектів Агентства,
Костянтин Малєєв, політичний експерт
Оприлюднено:
03.10.2012