Агентство соціальних комунікацій

Пов'язаний із соцопитуваннями
Неактивний останні 5 років

Соцопитування з’являються тільки під час виборчих кампаній, при цьому їхні дані суттєво відрізняються від результатів виборів.

Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко часто коментував новини чи опитування у вигідному для комуністів ключі.

У прес-релізі 2012 року писали про себе так: «Агентство соціальних комунікацій — незалежна громадська організація, створена на початку 2006 року. Основні напрями діяльності: соціально-політичні дослідження, політичний аналіз і прогнозування, політичне консультування, методологічний супровід передвиборчих кампаній, проведення науково-практичних та освітніх заходів»1.

Останнє оновлення: 2015 рік

Хронологія маніпуляцій

2016

Проміжні вибори до Верховної Ради (округ №27)

Піар відомої волонтерки Тетяни Ричкової — компромісної фігури БПП і УКРОПу

«Серед усіх опитаних респондентів за Тетяну Ричкова готові віддати голоси 20% виборців. Важливо, що серед виборців, які висловили готовність прийти на виборчі дільниці, Ричкова набирає 30% голосів. Такі цифри говорять про те, що зняття Оксани Томчук дало сильний кумулятивний ефект для рейтингу Ричкової»1.

— Дмитро Марунич

«Спочатку ситуація складалася так, що Оксана Томчук і Тетяна Ричкова ділили практично навпіл одне електоральне поле, хоча з деякою перевагою все-таки йшла Ричкова. Зараз стався кумулятивний ефект, який, до речі кажучи, не завершений. З урахуванням сильної ідеологічної і політичної схожості, ми прогнозуємо 90-процентне додавання електорату»2.

— Сергій Бєлашко

Цікавий факт:
За даними «Дзеркала тижня», підставою для зняття кандидатури Томчук була домовленість між групою «Приват» Ігоря Коломойського і Адміністрацією Президента в питанні припинення кримінального переслідування випущеного під домашній арешт філатівського помічника Михайла Кошляка, підозрюваного в причетності до вбивства співробітника СБУ у Волновасі3.

Хто оприлюднив:
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій,
Дмитро Марунич, соціолог Агентства соціальних комунікацій

Оприлюднено:
08.07.2016

Проведено:
05.07—07.07.2016

2015

Мер Києва

Завищення рейтингу Олександра Омельченка

«Олександр Омельченко складає гідну конкуренцію нинішньому міському голові столиці»1.

— Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко


Цікавий факт:
Коментар Бєлашка з’явився на близькому до КПУ телеканалі «Гамма».

Разом із Бєлашком у новині фігурує керівник Центру «Третій сектор» Андрій Золотарьов, що також був помічений у піарі КПУ.

Оприлюднено:
16.09.2015

2014

Парламентські вибори

Завищення рейтингу ЗАСТУПу

На парламентських виборах 2014 року у матеріалі з ознаками джинси на «РБК-Україна» директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко стверджував, що «Шанси партії ЗАСТУПу на проходження у Раду зростають з кожним днем».

«Зараз електоральна ніша села вільна. Так що “Заступ” має всі шанси 26 жовтня подолати прохідний бар’єр, якщо зуміє мобілізувати сільський електорат»; «“Заступ”, який готовий дійти до кожного села, може стати якісно новим феноменом української політики. У народі про цю партію вже кажуть: “Пре, як танк”»; «у виборчому списку “Заступу” — не надокучливі в телевізорах особи вчорашніх і позавчорашніх політиків, розбавлені «героями громадянської війни», а люди від землі — фермери, сільські голови, аграрні експерти»1.

— Сергій Бєлашко

2012

Парламентські вибори

Піар Валерія Борисова та Галини Гереги

У червні 2012 року директор Агентства Сергій Бєлашко в аналітичній статті про київські мажоритарні округи на 213 окрузі пророкував перемогу регіонала Валерія Борисова, а на 215 окрузі за його словами найвищі шанси мала секретар Київради Галина Герега.

«Борисов веде на окрузі системну роботу, Борисова на Троєщині знають давно».

— Сергій Бєлашко

«Репутація Гереги як людини справи дає змогу розраховувати на голови не тільки соціально знедолених, але й цілком успішних виборців»1

— Сергій Бєлашко

Валерій Борисов

Прогнозували

34,4%

Насправді

14,27%

Серія позитивних статей з піаром регіонала Борисова

«Намітився явний лідер передвиборної гонки серед кандидатів-мажоритарників — Валерій Борисов. Його успіх обумовлений тим, що кандидату вдалося заручитися підтримкою великої кількості електоральних груп різної ідеологічної орієнтації і системної роботою протягом останніх декількох років на Троєщині»1.

— Сергій Бєлашко

12.10.2012 цю статтю з ознаками джинси передрукував ЦЕНЗОР.нет, а 23.10.2012 така сама стаття з’явилася в комунальній газеті «Вечірній Київ».


«Валерій Борисов — єдиний кандидат у парламент наступного скликання, який майже рік тому відкрив на Троєщині свою приймальню і вів особистий прийом громадян. Він запропонував нові стандарти співпраці з населенням, показав приклад розвитку окремих територій (навіть за короткий термін), налагодив взаємодію між різнорівневими ланками влади, всадовив за «круглий стіл» представників суб’єктів господарювання, підприємницької діяльності та громадськості. І все — задля пошуку оптимальних рішень для розв’язання найболючіших проблем Троєщини»; «лише за рік, що минув, Борисову вдалося змінити і ставлення до Троєщини самих мешканців, і посадовців держави та міста»2.

— Сергій Бєлашко, із прихованої реклами Борисова у «Вечірньому Києві»


Хто проводив:
Соціологічний центр «Стратегія РОСТ»

Хто оприлюднив:
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій

Оприлюднено:
11.10.2012

Україна — вперед!

Прогнозували

6,5%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партії «Україна — вперед!»

«Зростання популярності молодих партій пов’язане з тим, що в них представлені люди, які вже багато чого досягли в житті. Зокрема це стосується партії “Україна — вперед!” та присутності в її списку Андрія Шевченка».

— З джинси на телеканалі «ВІККА»

«Як мінімум 1% завдяки йому з’явився, тому що люди дивляться, що Андрій Шевченко вивів збірну України вперед, та й Україну вперед поведе. Хороший, упізнаваний громадянин із ім’ям може додати якийсь результат будь-якій партії»; «провідні партії нарощують свій антирейтинг, на відміну від рівної кампанії партії “Україна — вперед!”»1,2.

— Віталій Мороз


Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій

Цікавий факт:
Організатором прес-конференції був директор Агентства Сергій Бєлашко. Серед присутніх також був сумнозвісний Назіп Хамітов3,4.

Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник соціологічних проектів Агентства,
Костянтин Малєєв, політичний експерт

Оприлюднено:
03.10.2012

Піар Компартії

«Розчарування в Партії регіонів зробило прихильниками Компартії лівих виборців Півночі, Сходу і Півдня країни, що виводить комуністів на інші позиції в цих регіонах», «кампанія КПУ сконцентрована на консолідації власного електорату навколо простих і зрозумілих пересічному виборцю гасел. Цим вона суттєво відрізняється від кампаній Партії регіонів і “Батьківщини”, суть яких зводиться до прямих звинувачень один одного»; «звільняється досить серйозна електоральна ніша для освоєння КПУ. Її обсяг можна оцінити в межах 20%, тобто Компартія теоретично має шанси повернути собі рівень популярності, як мінімум 2002 року».

— Сергій Бєлашко

Подібну приховану рекламу розмістили Інтерфакс, Українські національні новини, ТСН, Ліга.нет, Обозреватель, 24 канал, for-ua.com, bagnet.org, nbnews.com.ua та інші.

Джинса з цим опитуванням з’явилася також на телеканалі «Інтер»1.


Хто оприлюднив:
Максим Коровніченко, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»,
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій.

Хто проводив:
«Третій сектор»

Оприлюднено:
20.09.2012

2008

Мер Києва (змістовні й комунікативні аспекти передвиборчих кампаній претендентів на владу в Києві)

Піар регіонала Василя Горбаля

«Єдиний серйозний кандидат від системної опозиції — лідер Київської організації Партії регіонів Василь Горбаль»1.

Сергій Бєлашко

Цікавий факт:
У виданні «Ліга.нет» прес-реліз із піаром Горбаля має плашку «На правах партнерської програми»2.

Оприлюднено:
21.05.2008

2008

Мер Києва (аналіз програм політичних партій і кандидатів)

Піар Леоніда Черновецького

«Найбільш комплексною та продуманою дослідники визнали політичну програму чинного мера Леоніда Черновецького та його блоку. Виборча кампанія мера розпочалася зі звіту за виконану роботу і ґрунтується на програмі розвитку Києва, напрацьованій з урахуванням бюджетних асигнувань. Що ж до програмових документів опонентів Черновецького — Віталія Кличка та Олександра Турчинова — дослідники відзначають дві їхні характерні риси: по-перше, заперечення усіх соціальних ініціатив КМДА, по-друге, намагання помножити усі обіцянки чинної міської влади на два. Такі ініціативи, на думку директора Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталія Кулика, лише формують у суспільстві споживацькі настрої та підіграють пасивності громади»1.

— З прес-релізу комунальної газети «Хрещатик»


Хто оприлюднив:
Бєлашко Сергій, директор Агентства соціальних комунікацій,
Кулик Віталій, директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства

Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій,
Центр досліджень проблем громадянського суспільства

Оприлюднено:
21.05.2008