Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в мене ніколи не було. Але нещодавно я зробила свій перший FPV-дрон і тепер хочу максимально чесно розповісти про цей досвід. Хоч він і виявився зовсім не таким, як я очікувала. Я Олександра, мені 44, я маю гуманітарну освіту і все життя працювала зі словом. Жодної технічної підготовки в м
Літера «Я»

Як я зробила свій перший FPV. Досвід гуманітарія

«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин
Світ після людей
Американські гойдалки
230 затоплених сіл. Який вигляд мало русло Дніпра до затоплення всіх водосховищ і який має тепер
Як я зробила свій перший FPV. Досвід гуманітарія

Як я зробила свій перший FPV. Досвід гуманітарія

«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин

Це був зліт МіГа, на одній із зупинок автобус став і водій заглушив двигун. Люди в салоні притихли, чекали, може, пронесе. А тоді водій виходить зі своєї кабіни й обурено каже: “Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?”. Київ залишається одним із лише трьох українських обласних центрів, де громадський транспорт зупиняється на час повітряних тривог. Навіть у Харкові, Одесі, Дніпрі та Запоріжжі, де обстріли частіші, ніж у столиці, такої заборони немає.Текст: Валерія Павленко, аналіз даних: Влад Герасименко, дизайн: Надя Кельм

Окупована Курщина: місцеве населення нам доведеться годувати

Окупована Курщина: місцеве населення нам доведеться годувати

Світ після людей

Майже 40 років тому близько 2,5 тис. квадратних кілометрів перетворилося на непридатну для життя зону. Але зона відчуження не стала пусткою. Територію, з якої відступили люди, почала займати природа.

Починав із Курщини. Як Сагайдачний ходив на Москву: головні битви і карти

Починав із Курщини. Як Сагайдачний ходив на Москву: головні битви і карти

Американські гойдалки

Від трампістів до комуністів, хто і як агітує за припинення допомоги Україні

230 затоплених сіл. Який вигляд мало русло Дніпра до затоплення всіх водосховищ і який має тепер

Зі створенням Дніпровського каскаду ГЕС (1975 рік) дев’ять десятих русла найбільшої річки України було “зарегульовано” шістьма чималими водосховищами. Під водою зник цілий світ, який Texty.org.ua спробували відновити.