Укрзалізниця назвала найзавантаженіші вокзали й поїзди (ІНФОГРАФІКА)

На першому місці серед найпопулярніших вокзалів – очікувано київський, а серед поїздів – Ужгород–Лисичанськ.


Дивіться також наш давніший, проте детальніший інтерактив: Як, куди і скільки їздили українці міжміським сполученням «Укрзалізниці»

Статистика щодо вокзалів враховує лише кількість пасажирів поїздів дального сполучення. Її надала Укрзалізниця на запит Центру транспортних стратегій.

Згідно зі статистикою, київський вокзал за 2018 рік обслужив 23,4 млн пасажирів. На другому місці – вокзал Львова, яким скористалися 8,3 млн пасажирів. Далі йдуть Харків-Пасажирський (5,7 млн), Одеса-Головна (5,6 млн), Дніпро-Головний (3,3 млн), Вінниця (2,6 млн), Запоріжжя (2,1 млн), Івано-Франківськ (1,6 млн), Хмельницький (1,6 млн) та Херсон (1,5 млн).

Із поїздів дальнього сполучення найзавантаженішим був №45/46 Ужгород–Лисичанськ, який перевіз понад 1,2 млн пасажирів. Далі йдуть:

№138/137 Хмельницький–Лисичанськ, 950 тисяч пасажирів;

№70/69 Маріуполь–Львів, 852 тисяч;

№120/119 Запоріжжя, Кривий Ріг – Львів, 778 тисяч;

№41/42 Дніпро–Трускавець, 778 тисяч.;

№124/123 Констянтинівка–Київ, 729 тисяч;

№145/146 Київ–Ізмаїл, 708 тисяч;

№43/44 Івано-Франківськ–Київ, 650 тисяч;

№108/107 Одеса–Ужгород, 638 тисяч;

№126/125 Київ–Констянтинівка, 606 тисяч;

№148/147 Одеса–Київ, 606 тисяч.

Ідеться про квитки з будь-якої до будь-якої станції сумарно в обох напрямках на цих поїздах (не обов'язково з кінця в кінець: наприклад, якщо в поїзді Ужгород-Лисичанськ у Києві одні пасажири виходять, інші сідають - це додається).

На інфографіці ми опустили нумерацію, крім тих поїздів, що йдуть в одному напрямку, але підкреслимо: тут ідеться про окремі поїзди, а не про напрямки. Наприклад, лише на Костянтинівку (часто пасажири їдуть далі на окуповані території) одразу два поїзди потрапили в топ-10. Так само сполучення Київ-Одеса та Київ - Івано-Франківськ включає більш ніж по одній парі поїздів.

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

інфографіка залізниця транспорт регіони

Знак гривні
Знак гривні