Національний художній музей зробив класний ребрендинг. Тепер він називається NAMU (Багато ФОТО)
Основною назвою музею обрали NAMU. Назва NAMU розшифровується як National Art Museum of Ukraine. Бренд розробила відома креативна агенція Banda.
В рамках ребрендингу був створений персональний шрифт Національного художнього музею України – Namu Font. Він існує в дев’яти варіаціях накреслення, кожна з яких представляє певну епоху розвитку українського мистецтва – від початку 16 століття до сьогодення:
Новий логотип NAMU перетворюється на тло для персонажів картин, скульптур та інших експонатів музею.
Висуваючи на передній план персонажів зі знакових творів українського мистецтва, творці проекту знайомлять публіку з героями, підкреслюючи їх унікальність, красу й позачасову актуальність.
Вище були фото від самої Банди та музею. Далі - фото Олени Чиченіної: