Кінокомпанія 20th Century Fox розробляє штучний інтелект, аби прогнозувати успішність фільму серед глядачів
Розробники з 20th Century Fox пояснили, як вони вивчають зміст кінотрейлерів за допомогою штучного інтелекту. Машина аналізує відео —
кадр за кадром, порівнює дані з іншими переглянутими трейлерами і робить припущення щодо того, якій публіці може сподобатись фільм.
Під час аналізу відео штучний інтелект «відзначає» об’єкти та події, збирає їх у категорії й вивчає, як саме та в яких умовах вони з’явилися і перебували на екрані. Загальна ідея цього проекту полягає в тому, що різні набори атрибутів залучають різну аудиторію, — передає Громадське.
«Глибоке розуміння аудиторії є важливим для кіностудій, які вкладають гроші в історії з неясним майбутнім», — пояснюють розробники.
У компанії Google, яка співпрацює в розробці з 20th Century Fox, продемонстрували, як «експериментальни система прогнозування відвідувань та рекомендацій» під ім’ям Мерлін проаналізувала фільм 2017 року «Логан». Система відзначила частоту та тривалість появи різних атрибутів на екрані. Після цього Мерлін видав список рекомендацій щодо атрибутів, які мав містити фільм, аби вони сподобались глядачам «Логана».
Здебільшого рекомендації штучного інтелекту виявилися доречними. Він дібрав фільми про супергероїв та навіть фільми інших жанрів, які візуально й тематично подібні на «Логана». Щоправда, деякі з рекомендацій демонструють недоліки ранньої машинної логіки: наприклад, Мерлін вважає, що глядачам «Логана» має сподобатися «Тарзан», а такі очевидні рекомендації, як «Людина-мураха» та «Дедпул» він повністю проігнорував.
Нагадаємо, Бібліотека Школи права Гарвардського університету завершила проект Caselaw Access Project зі збору бази даних з близько 6,4 мільйона судових справ. Вона має допомогти ефективніше навчати штучний інтелект, який допомагатиме ухвалювати рішення в судах.
В ЄС випробують систему штучного інтелекту, названу iBorderCtrl, яка виявлятиме людей, що надають неправдиві дані під час перетину кордону Угорщини, Латвії та Греції.
Також нагадаємо, що найбільша промислова дослідницька організація у світі IBM Research спільно з виробником ароматизаторів і ароматів Symrise розробили штучний інтелект Phylira, який здатний підбирати комбінації ароматів для створення парфуму.
Дослідження показало, що до 2025 року штучний інтелект та роботи виконуватимуть понад 50% завдань.
У Великій Британії компанія найняла робота на посаду офіс-менеджера.
У червні штучний інтелект уперше створив короткометражний фільм.
У квітні штучний інтелект допоміг поліції Дубая зловити шахраїв та повернути 2 мільйони доларів.
У березні в Японії робітники компанії Toyota створили робота-баскетболіста, який бездоганно закидує м'яча у корзину при можливості вільного кидка.