Facebook виявив масову провокативну рекламу щодо виборів США - з Росії
Facebook виявив, що з червня 2015-го до травня 2017-го року у соцмережі з'явилася оплачена політична реклама, яку поширювали з російських акаунтів.
Про це офіційно повідомляє компанія.
Частина реклами була спрямована на «провокування суперечностей в США перед президентськими виборами». Загальна вартість такої реклами склала 100 тисяч доларів, - передає Громадське.
Близько трьох тисяч рекламних записів виявилися пов'язаними з 470 несправжніми сторінками і акаунтами, які порушують правила соцмережі.
«Наш аналіз показує, що ці сторінки були пов'язані між собою і, ймовірно, діяли з Росії», — ідеться у повідомленні.
Керівництво соцмережі заблокувало усі виявлені акаунти.
Компанія також з'ясувала, що повідомлення публікувалися з комп'ютерів з американськими IP-адресами, але з налаштуваннями російською мовою.
Facebook уточнив, що при цьому було розіслано 2,2 тисячі «потенційно політичних» повідомлень, вартість розсилки склала 50 тисяч доларів.
Більша частина реклами не стосувалася безпосередньо виборів в США або конкретного кандидата. Повідомлення поширювали інформацію на «суперечливі» соціальні і політичні теми, торкаючись, в тому числі, проблем ЛГБТ-спільноти, расизму, проблеми мігрантів та зброї.
У Facebook зазначили, що передали цю інформацію владі США, яка проводить своє розслідування.
Раніше повідомлялося, що ФБР підозрює Росію у поширенні фейків у день виборів президента США. ФБР почала розслідування про втручання Росії у вибори в США у лютому 2017-го.
У липні в Конгресі попросили Facebook дати свідчення про втручання РФ у вибори президента США. Представники компанії тоді заявили, що заперечують можливість впливу Росії на поширення новин у соцмережі, але пообіцяли співпрацювати з чиновниками в ході розслідування.