Як тютюнові корпорації полюють на дітей (ІНФОГРАФІКА)
Україна приєдналась до глобальної кампанії «Маленькі цілі тютюнових гігантів», метою якої є зупинити рекламування сигарет дітям. Тютюнові компанії навмисно спрямовують маркетингові прийоми на дітей, щоб знайти заміну курцям зі стажем, які або помирають, або кидають курити.
90% курців почали курити у віці до 18 років, тобто будучи ще неповнолітніми.
«Сьогоднішній підліток – це наш потенційний клієнт завтра», - зізнається одна із компаній - виробників сигарет.
За результатами дослідження Школи громадського здоров’я Університету Джонса Хопкінса (США) та ГО «Життя», проведеного впродовж серпня-жовтня 2016 р., українські школи оточені рекламою сигарет.
Такого висновку дійшли після перевірки 460 точок продажу (супермаркетів, магазинів, кіосків та вуличних торговців) у радіусі 250 метрів навколо 102 шкіл у 10 районах Києва. Подібне дослідження проходило ще в 12 країнах одночасно.
Сигарети розміщують:
• поряд із солодощами та товарами для дітей (55%);
• на рівні дитячих очей (43%);
• з використанням підсвіток та яскравого фону (43%), великих пачок сигарет (29%);
• у прикасовій зоні (71%).
За матеріалами ГО "Життя".