Поки Мінстець воює з блогерами, ті роблять його роботу. КОНКУРС Піратський ролик на підтримку ЗСУ
Стартував конкурс "Піратський ролик на підтримку ЗСУ" - призи за оригінальне відео про українську армію сягають $1500.
Про це пoвідомив один із організаторів конкурсу - головний редактор сайту «Петро і Мазепа» Антон Швець.
"Ролик піратський, бо війна в нас гібридна", - пояснив він.
На думку організаторів, напівпідпільний підхід до справи не дозволить заблокувати виготовлену в рамках конкурсу продукцію (якщо, скажімо, автори кліпів не матимуть ліцензійних прав на використану музику чи архівні кадри, або ролик спробують забанити в соціальних мережах і на Youtube).
Прийом конкурсних робіт розпочався 16 червня і триватиме до 1 липня (включно).
Водночас розпочалася краудфандингова кампанія зі збору коштів для призового фонду.
Автор відео, яке посяде перше місце, отримає в нагороду "системний блок, заточений під роботу з відео", а також "еквівалент 1500 доларів".
Володар другого місця отримає еквівалент 1500 доларів, володар третього - 1000.
Якщо збір коштів буде успішний, 1000 доларів дістанеться й авторам відео, яке стане лідером глядацьких симпатій (за кількістю перепостів).
Щоб уникнути накрутки голосів, організатори обіцяють не влаштовувати інтернет-голосування. Обирати найкращого з кращих буде журі у складі дев'яти популярних блогерів, серед яких чинні військовослужбовці ЗСУ, OSINT-розслідувачі та оглядачі армійської тематики.
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ЗБОРУ КОШТІВ:
Гривня - номер карти 5363 5423 0595 7210
Долар - номер карти 4627 0550 0941 7089 - IBAN: UA373007110004627055009417089
Євро - номер карти 5218 5722 1083 1041 - IBAN: UA893007110005218572210831041
Одержувач всюди Антон Швець, Shvets Anton.
До конкурсу допускаються "виключно проукраїнські відеоролики, які популяризують Збройні cіли України". У відеоряді забороняється використовувати кадри зі сценами смерті, тортур, допитів та іншого контенту, який вимагає маркування "18+".
Жанр і формат кліпу не обмежується, хронометраж - не більше трьох хвилин.
Учасники конкурсу, які не мають власного відеоконтенту, можуть звернутися з запитом про його надання до Військового телебачення України, зазначається в повідомленні про початок конкурсу.
Детальні умови участі та інші параметри конкурсу описані ТУТ.
"Волонтери підтримали армію у важкий момент, за допомогою кожного з нас, - підкреслив Швець. - Аналогічні дії необхідно здійснювати і для інформаційної підтримки українських бійців".
Він додав, що Міністерство інформполітики замість займатися інформаційною війною "веде затяжні бої на взаємне знищення" з блогерами. "Відмінний кейс взаємодії з активістами", - іронізує журналіст.
За словами організаторів, вони намагалися домовитися про офіційне сприяння конкурсу з боку держави, але цьому завадили "серйозні люди у вигляді чиновників і функціонерів, чия карма обтяжена синдромом вахтера".