Михайлівську площу приватизують? Проект підземного паркінгу біля собору вже в кадастрі (СХЕМИ, ФОТО)
На днях у містобудівному кадастрі з’явилася ділянка на Михайлівській площі, в якій зазначено про намір щодо викупу її у приватну власність. Для громадських активістів та киян це стало новиною. Сьогодні вони влаштували на площі імпровізовану заправку, мийку та продаж паркомісць, щоб привернути увагу до проблеми.
Наслідки будівництва можуть бути катастрофічними для Софії Київської, починаючи з її руйнування і закінчуючи виключенням із охоронної зони ЮНЕСКО.
Земельна ділянка №91:018:001 із цільовим призначенням «Підземний паркінг» на карті містобудівного кадастру Києва.
Проект паркінгу випадково побачила і сфотографувала в нетрях КМДА керівник громадської організації «Місто-сад» Євгенія Кулеба. «Ми бачимо, що це вже не просто ідея. Її зафіксована вже в офіційних документах», — говорить активістка, яка також була членом конкурсної комісії з вибору головного архітектора.
Паркінг планують побудувати під усією Михайлівською площею і під площею перед МЗС. Чотири рівні, 19 метрів у глибину
За схемами ліфти паркінгу будуть розміщені на майданчику Скверу Небесної сотні. Це означає, що частину скверу треба буде зруйнувати і віддати для комунікацій паркінгу. Лише місяць тому Кличко божився, що на місці скверу «ніколи не буде забудов».
Активісти нарікають на кризу довіри між киянами та столичною владою. Вони бояться, що це місце будуть використовувати не як паркінг, а як ТРЦ. «У нас є досвід "Метрограду" і Поштової площі, коли паркінги перетворювалися потім на торговельні центри. Крім того, Майдан незалежності є приватизований, і ми не можемо допустити приватизації ще й Михайлівської площі», — наголошує Кулеба.
Учасники акції наполягають на проведенні обговорення за участі українських та закордонних експертів.
«Їсь восвояси та більше не гріши!». Засновник спільноти «Цікавий Київ» Арсеній Фінберг демонструє «епітимію за неправильну парковку»
Андрій Первозванний показує, де буде розташований один із в’їздів до підземного паркінгу
На думку редакції ТЕКСТІВ, варто трохи змістити фокус обговорення проблеми. Замість того, щоб почати нарешті боротися із засиллям автомобілів у місті та незаконними парковками на тротуарах, нам пропонують думати над тим, можливо чи неможливо побудувати паркінг у цьому місці.
Є десятки способів зменшити кількість машин у центрі, і підземні паркінги в історичній зоні — далеко не найкращий варіант. Треба просувати ідею громадського та велосипедного транспорту й обмежувати рух автомобілів. Підземні паркінги ж, навпаки, тільки провокують водіїв добиратися в центр на машині.