Активісти проти податку на машини, новіші за 5 років (10 АРГУМЕНТІВ)

Міністерство фінансів України оприлюднило ініціативу поширити транспортний податок на всі автомобілі, новіші за 5 років. «Автоцентр» організував акцію проти цього починання.

Ідея введення податку для автовласників, у яких автомобілі молодші п'яти років, не витримує ніякої критики.

«Автоцентр» збирає аргументи проти цього можливого нововведення.
10 аргументів проти податку на автомобілі, молодші 5 років:

1. Автовласники вже платять транспортний податок на дороги, який на даний час включено до складу акцизу на палива. Багато в чому завдяки йому на українських АЗС зараз такі високі ціни на паливо.

2. Податок на нові автомобілі суперечить логіці омолодження автопарку, яка впроваджується в усіх розвинених країнах світу. Виходить, що на нових, екологічно чистих автомобілях стане їздити невигідно.

3. Пропонований податок повністю уб'є ринок нових легкових автомобілів в Україні. У поточному році в нашій країні продається 2,5-5,2 тисячі автомобілів на місяць, у той час як пару років тому - по 15-20 тисяч. Якщо буде введено податок на нові машини, українці почнуть купувати старі машини, а ринок нових помре остаточно.

4. Новий податок державі виявиться збирати дорожче, ніж буде сума надходжень. Для його адміністрування знадобляться нові працівники податкової служби, доведеться виписати сотні тисяч повідомлень, а потім контролювати оплату. Ці витрати не покриють сум надходжень від податку.

5. Покупець нового автомобіля і так вже заплатив масу податків. По-перше, він сплатив прибутковий податок зі своєї заробітної плати. З самого автомобіля також сплачуються мито, ПДВ, акциз (вони входять у вартість автомобіля), а також збір у Пенсійний фонд, який сплачують при постановці машини на облік.

6. «Невелика» за мірками Мінфіну сума податку в 800-1000 гривень за рік насправді є в п'ять разів більшою. Адже покупцеві нового автомобіля її доведеться платити протягом п'яти років, а це вже близько 5000 гривень!

7. Ввівши податок один раз, уряд зможе щороку підвищувати його без особливого опору населення.

8. Зобов'язавши страхові компанії перевіряти сплату податку перед продажем «автоцивілки», держава вб'є і ринок автострахування. Адже автовласники, які не бажають платити податок, купуватимуть фальшиві поліси. Вони не будуть захищені від збитків у результаті аварій, створеними іншими особами. Страхові компанії недоотримають гроші за страховки, а значить, виникнуть проблеми з виплатами відшкодувань.

9. Міністерство інфраструктури розглядає можливість увести податок тільки на вантажівки повною масою понад 12 т. Саме вони, а не нові легковики, руйнують наші дороги.

10. Незважаючи на «прозорість» обговорення реформ, ні з якими громадськими організаціями ініціатива введення даного податку не була обумовлена.

Якщо у вас є додаткові аргументи проти введення даного податку, пишіть їх у коментарях. Найбільш актуальні ми включимо в цей список і будемо просувати в органи влади для повного скасування ідеї оподаткування автовласників.

реформи транспорт податки автомобілі

Знак гривні
Знак гривні