На складах Луганщини через поганий менеджмент лежить мертвим вантажем понад 140 тис.тонн вугілля
Об'єднання "Первомайськвугілля" та "Лисичанськвугілля" в Луганській області стали заручниками невдалого менеджменту в Україні: у той час, коли на теплоелектростанціях катастрофічно не вистачає вугілля - він мертвим вантажем лежить на складах вищевказаних підприємств.
Про це заявляє голова Луганської ОДА Геннадій Москаль.
На шахтах, які під контролем України є вугілля, але його не вивозять споживачам
"У той час як по всій Україні закликають до жорсткої економії електроенергії, на складах "Первомайськвугілля" знаходиться 55 тисяч тонн незатребуваного вугілля, а на складах" Лисичанськвугілля "- 87 тисяч тонн незатребуваного вугілля.
Для порівняння - 40 залізничних вагонів вміщають 2 тисячі 300 тонн вугілля. Україна потребує вугілля, який через транспортного колапсу на "Укрзалізниці" лежить мертвим вантажем на складах в Луганській області, а шахтарі, які добули це вугілля, не отримують гроші.
На сьогодні уряд заборгував "Первомайсквуніллю" та "Лисичанськвугіллю" 120 мільйонів гривень заробітної плати. Донецька залізниця, управління якої залишилося в окупованому так званою "ДНР" Донецьку, не може виконувати свої функції на підконтрольній території України і вивезти вугілля зі складів. Через відсутність дизпалива зупинені практично всі приміські дизель-поїзди", - зазначає Москаль.
Загальний стан справ на залізниці, за його словами, красномовно характеризує відповідь на його запит начальника залізничної станції "Рубіжне" В.М.Штаба: "Станція Рубіжне не має можливості надати обґрунтоване підтвердження виконаних робіт, зазначених у Вашому запиті. В даний час дизельне паливо в регіоні відсутнє, локомотиви знаходяться в локомотивному депо Попасної, сприятливих перспектив на найближчий період немає, надалі - невідомо".
"Ми просимо Міністерство інфраструктури України розв'язати цей вузол дуже простим способом - від'єднати від Донецької залізниці залізничну інфраструктуру, яка залишилася на контрольованій Україною території Луганської області, і приєднати її до Південної залізниці, управління якої знаходиться в Харкові. Я направив відповідний лист прем'єр-міністру України з проханням невідкладно вирішити порушені у ньому питання", - зазначив Москаль.