Сила соцмереж: публікація на Facebook допомогла покарати злодіїв з «Укрпошти» та компенсувати збитки
Навіть українські функціонери змушені реагувати на критику у соціальних мережах. Через публікації у Facebook фото співробітниці Укрпошти в одязі з посилки, яку не доставили клієнту, в Дніпропетровському відділенні зв'язку звільнені декілька співробітників.
«Факт крадіжки співробітницею пошти дійсно був підтверджений завдяки оперативно проведеному службовому розслідуванню. Від подібних неприємностей ніхто не застрахований, і ми вдячні Facebook-спільноті за те, що не мовчали, розповіли про цю проблему», - цитує Liga.net слова генерального директора державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» Оксани Плотникової.
За її інформацією, крім звільнення начальника і заступника начальника відділення, вже компенсовано матеріальні збитки клієнту «Укрпошти», принесені особисті вибачення керівниками. «Скарги клієнтів на пропажі посилок взяті мною під особистий контроль. Ми оперативно реагуємо, і будемо реагувати на обґрунтовані скарги з боку клієнтів», - стверджує Плотнікова.
Нагадаємо, минулого тижня користувачі Facebook почали поширювати запис мешканки Дніпропетровська про крадіжку посилки робітницею Укрпошти. Їй вдалося знайти, куди зникла призначена для неї посилка - кофта виявилася на співробітниці поштового відділення.
Скандал із кофтою, безперечно, є свідченням впливовості соціальних мереж. Це – чергова перемога Інтернет-спільноти зокрема і суспільства взагалі над бездушною системою. Але досить маленька. Адже клерк нижчої ланки з «Укрпошти» - дрібний гвинтик, яким апарат жертвує не вагаючись. Корупціонери, які крадуть мільйонами, можуть собі дозволити ігнорувати критику.
Ми ж закликаємо повідомляти у соцмережах про кожне порушення ваших прав. Іноді спрацьовує "магія" - недоліки усуваються, винних карають і жити стає приємніше. Постіть!