Як виглядає новий плацкартний вагон для Укрзалізниці (ФОТО)

Крюківський вагонобудівний завод представив новий плацкартний вагон для Укрзалізниці.

Усі фото: КВБЗ
Усі фото: КВБЗ
486306841_1159717429283532_3362811778947525282_n

Як зазначили у компанії, вже відбулися весняні випробування трьох чергових готових пасажирських вагонів із замовлення на 66 одиниць.

Тестували два купейні вагони типу СВ і один підвищеної місткості — плацкартний.

Зауважується, що раніше КВБЗ не поставляв Укрзалізниці плацкартні вагони.

«Цей вагон зразка 2025 року принципово новий. Залишено лише кузов моделі 61-779. Що стосується ходових частин, гальмівного обладнання, систем життєзабезпечення, безпеки, внутрішнього інтер’єру — то це нові розробки. Разом зі спеціалістами УЗ проведено велику роботу. На заводі виготовлено кілька макетів плацкартного боксу, проведено опитування серед пасажирів. Враховано їхні побажання, внесені значні конструктивні зміни», — йдеться у повідомленні.

485791134_1159717219283553_8726103562568955149_n
485880316_1159717172616891_4339184700219106279_n

Розповіли у КВБЗ і про особливості нових плацкартних вагонів. Так, вони мають принципово новий інтер’єр у світлих кольорах. Максимально застосовано матеріали із нержавіючої сталі, покращена оббивка полиць. Враховано побажання пасажирів щодо приватності: з’явилися повздовжні перегородки, які відділяють бокси від проходу.

Для зручної подорожі пасажирів на верхніх полицях зменшено розмір багажної полиці, щоб людина могла сісти, скористатися столиком, який тут є і може слугувати для роботи з ґаджетами, розміщення їжі та напоїв.

Для пасажирів на нижніх полицях влаштовано затишний м’який куточок біля вікна, у спинці дивана є газетниця, під полицею — місткий рундук.

486295253_1159717365950205_6509141433536478965_n
486253118_1159717495950192_3460013612445360641_n

Ергономіка вагона — драбинки для пасажирів на верхніх полицях, зігнуті поручні, перегородки, вбудовані ручки — покликана зробити подорож для людей якомога зручнішою, а ще — порадувати око і поліпшити настрій.

Усі пасажири плацкартного вагона матимуть індивідуальні світильники з регуляторами яскравості та можливістю змінювати кут їхнього нахилу, м’яким спектром освітлення, а також розетки з USB-портами.

485810395_1159717325950209_1991956461829265796_n
486175091_1159716955950246_847677853609691141_n

Чимало уваги конструктори приділили загальному освітленню салону. Адже у плацкартному вагоні немає коридору, а є наскрізний прохід. Він обладнаний суцільною світловою енергозбережною лінією.

У плацкартному вагоні 58 пасажирських місць. Це дев’ять боксів по шість місць, а десятий бокс — чотиримісний. Бокових полиць у ньому немає, бо вагони мають віялові двері, що відкриваються в обидва боки. Залишок місця використано для облаштування шафи з полицями для зберігання чистої білизни чи ще якихось необхідних речей. У традиційних купейних вагонах такого немає.

486640449_1159717565950185_6300141931193581398_n
486038386_1159717105950231_1938273607079810991_n

Подбали на заводі і про покращене купе для відпочинку провідників.

Окрім того, є зміни, які пасажири не бачать, але обов’язково відчують. Зокрема, нововведення у системі кондиціонування та вентиляції. На вагоні виконано два канали: по одному із них нагнітається свіже повітря, інший відповідає за рециркуляцію, тобто забирання повітря на обробку.

Вагони обладнані санітарними системами закритого типу, сповивальними столиками, на вікнах є два види ролетних затіняючих штор, написи дублюються шрифтом Брайля.

"Важливо, що на плацкартному вагоні ще зріс відсоток локалізації, бо все більше вітчизняних підприємств (понад 150) освоюють і постачають нам матеріали і комплектуючі, вузли та деталі.

На плацкартний вагон, окрім пробігових, очікують також періодичні випробування", — зазначили у КВБЗ.

модернізація транспорт укрзалізниця

Знак гривні
Знак гривні