Масштабна кібератака на Укрзалізницю: як працюють сервіси
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується, повідомляє пресслужба УЗ.

Зазначається, що фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками.
Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування", — йдеться у повідомленні.
Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня УЗ готується ще працювати в офлайн-режимі.
Як працює Укрзалізниця
Квитки продаються через каси. УЗ посилює каси персоналом, розширює графіки роботи.
На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн).
"У крайньому разі, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (перепрошуємо наперед, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх).
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то:
- Наполегливо просимо не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
- Ми поінформуємо відразу після відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн", – зазначають у компанії.
Як повернути квитки?
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн.
Достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Працівники УЗ оброблять заявку на повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
В Укрзалізниці просять повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на services.uz.gov.ua@gmail.com.