Гірше не буде. З вулиць Києва прибрали рекламу з "депресивними" написами (ФОТО)

Після того, як у соцмережах розкритикували білборди, які рекламували гарячу лінію психологічної допомоги «Фонд Яніни Соколової», рекламу прибрали з вулиць Києва. Про це повідомляє Управління з питань реклами КМДА.

445105863_775311588060929_2038344753549461019_n
441966116_775311591394262_2956821356494322987_n

Як пише Хмарочос, на плакатах містилися великі написи «Буде лише гірше», «З депресії не вийти» та «Життя не має сенсу». Нижче дрібним шрифтом пропонувалося подзвонити на гарячу лінію, якщо турбують такі думки.

«Ці три фрази поспіль супроводжують мене тепер щотижня. Я йду, дивлюся на них, і гнітючі думки стають ще сильнішими, — прокоментувала спеціалістка з комунікацій Марія Кравченко. — Найважливіша інформація на цих плакатах настільки другорядна, що стає непомітною».

У відповідь на критику Яніна Соколова заявила, що кампанію розробляли за участі психологів, і що рекламна агенція McCann Kyiv створила макети на основі фраз, з якими українці найчастіше звертаються на лінію психологічної допомоги «Варто жити».

Згодом визнала, що кампанія була помилкою.

«За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції, — заявила Соколова, додавши: — Якою б лайняною не була наша реклама, ми чекаємо на Ваш дзвінок».

київ скандал психологічна допомога реклама

Знак гривні
Знак гривні