Попит українців на суші збільшується на День Святого Валентина
14 лютого, у День Святого Валентина, наша журналістка помітила, що деякі суші-ресторани перестали приймати замовлення. "Тексти" перевірили, як змінюється інтерес українців до суші протягом року.

Аналіз Google Trends за 5 років підтвердив, що інтерес до запитів “суші” та “суши” в Україні дійсно зростає на День Святого Валентина.
Але протягом року ми виявили ще дві дати, коли інтерес до суші так само зростає. Це ‒ переддень Нового Року і радянське свято "жіночий день" 8 березня.


Також ми виявили спад інтересу до цих пошукових запитів у період з 20 лютого по 5 березня 2022 року ‒ саме в цей період почалось повномасштабне вторгнення Росії проти України.
Цікаво, що 14 лютого найпопулярнішими запитами були “Magura V5” і “Цезарь Куников корабль”:
