Харківський підприємець передав нацгвардійцям пів сотні буксирувальних ременів власного виробництва (ФОТО)
Харківський підприємець і волонтер Мирон Баран передав нацгвардійцям пів сотні буксирувальних ременів власного виробництва, повідомляє Національна гвардія України.

Передані буксирувальні ремені (їх ще називають тросами) роблять з поліестеру. Легкі, компактні, надійні та міцні, вони витримують вагу 14 тонн, і тому мають знайти широке застосування у військовій сфері. Тим часом цивільні вже оцінили цей продукт, зокрема за кордоном.


“Потреба у таких ременях – поза сумнівом – величезна. Вони міцні та компактні, і завжди під рукою. За великим рахунком, це настільки ж необхідний атрибут, як аптечка чи вогнегасник. Особливо це актуально там, де через бойові дії наша техніка виходить з ладу, і нам її потрібно евакуювати на ремонт”, – пояснює гвардієць Олег.


Виробник ременів, своєю чергою, розповів, що цей сегмент ринку до війни був незайнятий — нині ж вже утворилося конкурентне середовище. А призвів до появи їхньої розробки випадок.
“Якось мені один комбайнер розповідав, що колись він тягнув свою техніку, і в нього луснув металевий трос, а тоді інших і не було. Він фактично прошив кабіну, а водій ледь залишився живим! – розповідає Мирон Баран. – Ось так і народилася ідея: всі мало- і великогабаритні вантажівки забезпечити буксирувальними ременями, які є безпечними, адже, навіть, якщо він порвався, то він нікого не вб’є. До речі, легкові машини, джипи й раніше продавались з такими ременями, але вони не були дуже якісними. У нас же є ремені, здатні витримувати 100 тонн [вага танка 60-70 тонн]”.

“Як на мене, то найбільш корисними ці ремені (на 14 тонн) були б у мобільних підрозділах, де є джипи, пікапи тощо. Ще є бонус – для всяких дрібничок у кожному буксирувальному ремені є маленький рюкзачок. Можливо, там хлопці будуть зберігати якісь дрібнички, інструменти, щоб вони не валялись по всьому кузову”, – каже харківський підприємець.
Його компанія багато експериментує. З останнього — налагодження виробництва кровоспинних турнікетів. Вже цього тижня підприємство передасть військовим їх 200 штук.