Страшні українські кіберзлочини: через "ковідну тисячу" та свята у книгарнях аврал, а українці клепають заяви в кіберполіцію
До кіберполіції надійшло, наприклад, під сотню на “Книгарню Є”.
95 скарг на затримку "Книгарнею Є" відправки замовлень, сплачених за програмою "єПідтримка", надійшло до Департаменту кіберполіції України.
Про це Depo.Харків розповів начальник Департаменту кіберполіції Нацполіції України Юрій Виходець.
Водночас, за його даними, частина заявників систематично відмовляється від розгляду раніше наданих звернень через те, що книжки отримали, хоча й зі значним запізненням.
"Покупцям магазину "Книгарня Є", які сплатили замовлення у цьому інтернет-магазині, потрібно врахувати його велику завантаженість та ймовірність отримання замовлення із затримкою", – зазначають у кіберполіції.
До того ж Юрій Виходець інформує, що відносини, які виникають у громадян із магазином "Книгарня Є", мають характер цивільно-правових та здебільшого не містять складу кримінального правопорушення.
Як відомо, мешканці всієї України зітнулися зі збоями у роботі як великих інтернет-крамниць, таких як "Книгарня Є" та "Yakaboo", так і більш дрібних сайтів.
Покупці, що сплатили свої замовлення як за програмою "єПідтримка", так і власним коштом, часом уже місяць не можуть дочекатися книжок.
Книголюби вважають себе жертвами шахрайства й навіть пишуть заяви в правоохоронні та контрольні органи.
Покупці обурені не стільки затримкою відправки замовлень, скільки майже повною відмовою адміністрації магазинів комунікувати з людьми.
Так, приміром, жоден канал зв’язку із "Книгарнею Є", за словами користувачів соцмереж, адекватно не працює.