Штучні «моделі» й «інфлюенсери» соцмереж ефективніші за більшість живих. Не старіють, не хворіють, не потрапляють у неприємності
"Модель" і за сумісництвом "лідерка громадської думки" на основі штучного інтелекту діє ефективніше за живих. І це тепер – тренд.
Дивний новий світ: королі та королеви соцмереж, яких насправді не існує
Інфлюенсери зі штучним інтелектом і віртуальні моделі стають новою тенденцією. Вони не мають обмежень у часі й можуть рекламувати хоч цілодобово, водночас перебуваючи в різних уявних місцях. І їм не треба переживати про Covid або скандали з особистим життям.
Rozy завжди буде 22 роки, якщо тільки її творці не передумають. Від грудня 2020 року вона веде активну онлайн-присутність, знімається в рекламі. Зараз вона має сто "спонсорів" і вісім екслюзивних контрактів на рекламу.
До кінця 2021 року вона заробить еквівалент близько 850 тисяч доларів США. Для своїх творців, бо не їсть, не п'є і споживає винятково електрику та увагу.
При генеруванні її зовнішності не було взято за основу жодну реальну людину.
У майбутньому вона має почати "зніматися" в кіно, серіалах, розважальних шоу.
У коментарях про подібні речі люди часто вживають слово "непокоїть" (disturb) у різних формах.