Школи відіграють малу роль у поширенні коронавірусу – FT
Ці дослідження важливі, зокрема, для нинішньої Європи – де, попри зростання кількості нових випадків коронавірусу, побоюються, що закриття шкіл зашкодить учням.
Нагадаємо, ВООЗ також вважає, що школи мають залишатися відкритими.
Серія досліджень із різних країн показала, що школи відіграють незначну роль у поширенні коронавірусу, – пише Financial Times.
Два дослідження в Німеччині та у Норвегії, а також два глобальних дослідження показують, що поновлення закриття шкіл не зможе відіграти значного ефекту на обмеження коронавірусу.
Статистичний аналіз Institute of Labour Economics (ILE) у Бонні показав, що кількість випадків у Німеччині не збільшувалася після відкриття шкіл. Фактично, вона навіть зменшувалась у німецьких федеральних землях, які відкрили школи, порівняно з тими, які їх не відкрили. "Цей результат виявився протилежним [до наших очікувань], – сказав Інго Іспгордінг (Ingo Isphording), один із авторів звіту.
В останні кілька тижнів у Німеччині відбулося зростання кількості нових випадків, але водночас не виявлено випадків суперпоширення у школах. Так, у Північному Рейні-Вестфалія після відкриття шкіл заразилися тільки 0.04% учнів, так само у Шлезвігу-Гольштайні та Баварії, й лише в Берліні – "аж" 0.07%.
Тим часом у Норвегії Національний інститут громадського здоров'я виявив, що у випадку зараження дітей шкільного віку воно відбувалося від дорослих удома в абсолютній більшості випадків.
У Британії Единбурзький університет опублікував попередню оцінку про те, що, за наявними даними, рівень зараження у школах залишається низьким загалом, і при цьому серед учнів – нижчим, ніж серед дорослих працівників.
Це узгоджується також із оглядами власне ВООЗ, а також Європейського центру профілактики та контролю захворювань, які дійшли висновку, що більшість дітей не розвиває симптомів, і що є дуже мало доказів про передачу хвороби в школах.