Трагікомедія. Водії доставки розвішують смартфони по деревах, щоб отримати замовлення (ФОТО)
У Чикаго біля станцій доставки Амазон та магазинів Whole Foods можна спостерігати дивне явище – смартфони, що висять на деревах.
Як пише агентство Блумберг, телефони розвішують контрактні водії Amazon біля станцій, звідки починається розвезення – тоді водії синхронізують свої телефони з тими, що висять на деревах, і чекають поряд.
Таким чином, вони буквально на півсекунди випереджають конкурентів і можуть "схопити" замовлення швидше за них. Часом ідеться лише про частки секунди.
Водії вдаються до таких екстремальних методів через запеклу конкуренцію за роботу під час пандемії: дедалі менша кількість замовлень та безробіття у двозначних числах.
Так само, як раніше мілісекунди означали мільйонні прибутки для фондів, які торгують на біржах за допомогою програмного забезпечення – на нижчому рівні смартфон, висаджений на дереві, може означати заробіток у 15 доларів за рахунок отримання замовлення на півсекунди швидше за когось іншого.
Інші водії постять фото та відео цього "ноу-хау", намагаючись зрозуміти, що саме в програмному забезпеченні дозволяє смартфонам ближче до станції отримувати замовлення швидше за тих, хто перебуває трохи далі.
Дехто з "фрілансерів" скаржиться, що "контрактники" знайшли спосіб обійти систему розподілу замовлень.
Компанія відмовилася коментувати агентству Блумберг з цього питання.
Блумберг побачив на фото та відео, як водії, схоже, синхронізують смартфони, розвішані на деревах, з тими, що мають при собі – й потім вичікують на сигнал про маршрут.
Програма Amazon Flex працює за тим самим принципом, що й програма Uber для водіїв. Так само й Amazon Flex дозволяє водіям приймати замовлення та робити доставку на власних авто. Для декого це спосіб додаткового підробітку.
Однак зі зростанням безробіття та скороченням допомоги по безробіттю конкуренція за таку роботу посилилася настільки, що люди вдаються до радикальних методів. Для багатьох доставка перетворилася на основне джерело прибутку.
До всього, люди стали дедалі менше користуватися такими послугами, як Uber, тож водії цих сервісів також мають дедалі менше заробітку й переключилися на доставку товарів.
Те саме з доставкою їжі
В результаті, деякі магазини Whole Foods, скажімо, тепер нагадують великі парковки. Водії конкурують за роботу в Instant Offers, яка вимагає миттєвого прийняття замовлення та виконання його впродовж 15-45 хвилин.
Автоматизована система Instant Offers визначає водіїв, які перебувають поблизу, за GPS їхніх смартфонів.
Відповідно, в таких містах як Чикаго, з добрим покриттям, система визначає місце розташування смартфона з точністю до 7 метрів – а це означає, що телефон на дереві прямо біля дверей Whole Foods дозволить системі обрати саме тебе.
І люди, які мають дуже непевні доходи та зайнятість, вішають смартфони на деревах заради шансу заробити десять доларів.
Такий от приклад "біда навчить" по-американськи (при всій повазі та симпатії до людей у скрутному становищі).