Карта дня. Основні маршрути постачання їжі у світі. Багато з них "ламаються" через COVID-19

На цій інфографіці гонконзького видання South China Morning Post видно основні шляхи та порти, через які відбувається міжнародне транспортування їжі в світі.

map.jpg

Частина портів обмежила своє функціонування.

Зокрема, в Нідерландах Ротердам працює з дотриманням заходів безпеки, а Амстердам (спрямований усередину материка) закрито принаймні до 1 липня.

Південноафриканські порти обмежили роботу, очікуються затримки. Зменшено кількість робітників.

Формально білшість обмежень для кораблів досі стосується тих, які побували в Китаї — хоча ці обмеження зараз виглядають доволі застарілими.

Більш небезпечно те, що експортери їжі можуть почати обмежувати експорт. Найбільший експортер — це найураженіші коронавірусом США:

exporters.jpg

Багато країн уже обмежують експорт їжі, крім того, в деяких секторах обмежено саму роботу на фермерських господарствах.

ООН уже застерігала, що пандемія може вдвічі збільшити в світі кількість людей, які голодують.

Україна, за даними видання, належить до food secure countries (голод нам не загрожує), але такі, як північна Африка, залежать від імпорту харчів на понад 75%, а багато країн Латинської Америки — на 50%.

Крім того, як раніше також зазначала й Аль-Джазіра, часто в країнах, що розвиваються, для дітей школи були основним джерелом "нормального" харчування, однак школи в більшості світу закриті повністю, а в деяких країнах — закриті локалізовано. Загалом, закриття шкіл торкнулося вже 1.5 млрд дітей.

скількох дітей стосується закриття шкіл - у часовому розрізі
скількох дітей стосується закриття шкіл - у часовому розрізі

інозмі коронавірус

Знак гривні
Знак гривні