Новий рік між парканами. Хотіли, як у Європі, вийшло, як в Африці
Офіційно це називається: "Новий рік між двома дзвіницями". Ідея прекрасна, оформлення теж, гарна новорічна музика. Єдина ложка дьогтю - паркани і машини. "У Києві потужне автомобільне лоббі", - говорила в.о головного архітектора столиці Ганна Бондар. І цього разу воно знову перемогло. Мерія не наважилася перекрити весь автомобільний рух на території святкування.
Автор: Орест Зог
"Публічний простір для пішоходів – найважливіша частина міста. Це священний простір", - говорив один із найвизначніших нинішніх урбаністів Пеньялоса про автомобілі і пішоходів. Коли автомобілі заважають пішоходам - це ознака міста третього світу.
Київ хотів зробити святкування новорічних свят затишним по-європейськи, але пішов на компроміс і перекрив лише незначну частину дороги. А пішоходів, ніби звірів у зоопарку, заховали за парканами. Вийшло, як в Африці.
Щоб пройти від однієї дзвіниці до іншої, треба перейти три дороги, на двох з яких почекати по півтори-дві хвилини на світлофорі.
У дні масових гулянь тісні проходи між будиночками перетворяться на київське метро в годину пік. А щоб відвідувачі ярмарки не заважали автомобілям і не виходили на проїжджу частину — їх відгородили парканом.
Усе через те, що комусь не вистачило сміливості зробити цю зону повністю пішохідною і звільнити тротуари від припаркованих авто.
Ось так виглядає Володимирський проїзд удень.

Напливу людей ще не має, але вечорами перейти дорогу вже складно. На переході біля Софіївської площі світлофор для пішоходів працює зеленим 15 секунд, а червоним 45. Люди не встигають пройти і йдуть на червоне
Дві смуги забрали для будиночків, решту залишили для машин та транспорту. Насправді, можна було весь цей простір віддати пішоходам, а транспорт пустити в об'їзд. Крім того, половина залишеної проїзної частини використовується як парковка. Суддів та міліцію, що звикли паркуватися прямо під своїми вікнами, принаймні на час новорічних свят можна було б обмежити таких привілеїв.
Виникає логічне запитання, як організувати рух тролейбусів №16 і № 18, котрі їздять цими вулицями? Варіант рішення: на час свят тролейбуси можна замінити автобусами, які б розверталися до Софіївської площі, або, якщо це можливо технічно, переробити лінії живлення тролейбусів так, щоб вони розверталися до чи біля Софії. А з Хрещатика до "Різдва між дзвіницями" пустити спеціально оформлений новорічний транспорт. У крайньому разі залишити смугу лише для тролейбусів, і закрити рух для іншого транспорту.
Біля пам’ятника Хмельницькому евакуатор забирає «Хюндай», що став між автобусами, які привезли дітей.
Однак з боку Рильського провулку, що також прилягає до площі, увесь простір прямо-таки кишить припаркованими машинами.