Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція Texty.org.ua стала об’єктом хейтерської кампанії з боку «Трухи» після публікації розслідування про те, як українські телеграм-канали використовують повітряну тривогу та інші приводи для залучення аудиторії та збільшення заробітку. Після цієї публікації «Труха» почала поширювати маніпулятивні та наклепницькі дописи про діяльністьTexty.org.ua, закликати читачів до особистого цькування окремих членів команди та їхніх близьких. Редакція