Золото-телефонний запас: що закладають у ломбарди українці (ІНФОГРАФІКА)

Найпопулярніші предмети застави в Україні – золоті прикраси та техніка. Про це свідчать дані великої ломбардної мережі "Скарбниця". Близько 70% застав – золото, решта 30% – техніка. Цікава розбивка за детальнішими категоріями:

Основна цільова аудиторія ломбарів – люди "трудового" віку:

* у віці від 26 до 35 років – 40% від усіх клієнтів

* від 36 до 45 років – 27%.

А ось найрідше в ломбарди звертаються пенсіонери у віці від 65 років і старше (всього близько 1%).

Найчастішими причинами закладання в ломбард є:

* відпустка (після неї речі невдовзі викуповуються);

* термінова необхідність у грошах (після зарплатні застава викуповується);

* лікування (компанія про це не говорить – але, ймовірно, після цього речі викуповують рідше).

інфографіка супільство бізнес

Знак гривні
Знак гривні