В Україні найшвидше в Європі росте ринок цифрової реклами (ІНФОГРАФІКА)
В абсолютних цифрах на перших місцях за ринком цифрової реклами - передбачувано Британія, Німеччина та Франція. Натомість найбільше зростання показала Україна.
Про це йдеться в дослідженні Europa AdEx Benchmark.
Стабільно по всій Європі, вже десять років без змін, близько половини цифрової реклами - в пошуку (як-от при гуглінні), при цьому потроху скорочується реклама в оголошеннях і зростає - різноманітна банерна та дисплейна реклама (серед якої "спонсоровані" пости в соцмережах тощо). Вона невдовзі наблизиться до кількості реклами в пошуковиках.
За зростанням кількості окремо дисплейної реклами Україна також на першому місці (далі йдуть Франція, Росія, Британія й Іспанія - див сторінку 21 звіту).
А от найбільше зростання реклами в пошуковиках - у Білорусі, далі йдуть Чехія, Сербія й четверта - Україна.
За часткою відео серед цифрової реклами Україна - друга після Британії (41.6%)
Мобільна реклама практично наздогнала десктопну.
Половина всієї цифрової реклами тепер - у соцмережах.
Детальніше у звіті (англійською)
***