Блокада Азова. Після спроб наших військових пройти Керченську протоку РФ суттєво скоротила час затримки торгових суден (ІНФОГРАФІКА)
Моніторингова група «Майдану закордонних справ», «Інституту Чорноморських стратегічних досліджень» та редакції BlackSeaNews повідомляє про статистичні показники тривалості штучного утримання суден.
Добре видно, що після взяття моряків у полон затримки зменшились – але блокада по факту триває.
– безпосередньо в морі затримань та зупинок суден немає з жовтня (генерал Наєв тільки-но розповів, як це було, тільки дати не сказав, тому уточнюємо: це була спроба ФСБ зупинити два судна, якій запобігли наші катери – берегова охорона РФ хотіла зупинити SEA BIRD, IMO: 8202941, власник Lebanon 21.10.18 46°08'32" N, 36°42'46" E, 29 nmi / 54 km S of the Berdyanskоуі коси приблизно о 06:30 - 08:40, курс Berdyansk. А крім нього, у той же день BLUE MOON, IMO: 8113293, теж Lebanon 21.10.18 46°12'51" N, 36°44'33" E, 25 nmi / 46 km S of the Berdyanskої коси 17:00 - 19:16, курс Berdyansk - Місурата, Лівія.
– на вході до Азовського моря – станом на 1 травня 2019 сильне зростання: в березні було в середньому 25,3 години, в квітні збільшилося в 1,58 рази і складає = 40,1 години, тобто зростання на 58,5%, слайд 1;
– на виході з Азовського моря – не дуже велике, але зменшення: якщо в березні в середньому затримка склала 33,7 годин, то в квітні = 24,4 години, слайд 2;
Чому так? Ми поки не знаємо, як це пояснити. Але ясно одне: в РФ (якщо їх запитати) будуть казати про шторми. Шторми були (як бувають кожного місяця). АЛЕ! Шторми в Керченській протоці впливають на затримку суден як на вході в Азовське море, так і на виході з нього.
І ще одне. Середній час затримки (навіть коли він = 24,4) – все одно в 4-5 разів більший, ніж було до початку блокади рік тому.
Андрій Клименко, керівник проекту "Майдан закордонних справ"