Новий телескоп NASA розпочав пошук нових планет (Фото)

Апарат NASA під назвою Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS) почав пошук планет навколо прилеглих зірок.

Очікується, що TESS в серпні передасть першу партію наукових даних на Землю, цитує офіційний сайт NASA "Новое время".

Телескоп TESS надалі передаватиме дані кожні 13,5 днів, один раз за оберт навколо Землі, в точці найбільшого наближення до Землі. Команда TESS Science почне пошук даних про нові планети відразу після надходження першої серії відомостей.

Фото NASA

"Я дуже радий, що наша нова місія мисливця на планети готова почати досліджувати нові світи в околицях нашої сонячної системи. Тепер, коли ми знаємо, що в нашому всесвіті більше планет, ніж зірок, я з нетерпінням чекаю дивних, фантастичних світів, про які ми обов'язково дізнаємося", - сказав Пол Герц, директор підрозділу NASA Astrophysics в штаб-квартирі у Вашингтоні.

TESS є супутником NASA для пошуку планет поза нашою сонячною системою, тобто екзопланет. Місія TESS - контролювати найближчі і найяскравіші зірки для пошуку періодичних провалів в їх світлі. Ці події покажуть, що перед зіркою проходить планета. Передбачається, що TESS знайде тисячі планет, використовуючи цей метод.

TESS спостерігатиме за кожним сектором спостереження упродовж щонайменше 27 днів, перш ніж повернутися на наступний, покриваючи спочатку південну, а потім північну півкулю, щоб побудувати карту 85 відсотків неба.

Передбачається, що TESS відкриє понад 20 тисяч транзитних екзопланет, зокрема - 70 планет в зоні життя, всі з яких будуть обертатися навколо червоних карликів, а 11 з цих 70 будуть мати радіус не більше 2 радіусів Землі.

інновації майбутнє космос