Починає літати національний перевізник SkyUp. МАУ пророкує йому смерть
Новий національний авіаперевізник SkyUp почне виконувати рейси з квітня 2018 року.
Від квітня літаки компанії виконуватимуть чартерні рейси, а з травня 2018-го — внутрішні та міжнародні регулярні рейси.
У чартерних рейсах літаки SkyUp літатимуть з Києва, Харкова, Львова, Одеси та інших міст України за 16 напрямками: до Анталії, Бодрума, Даламана, Шерм-ель-Шейха, Хургади, Тівата, Барселони, Пальма-де-Майорки, Тенеріфе, Аліканте, Тірани, Ріміні, Бургаса, Варни, Ларнаки та Дубая.
Внутрішні регулярні рейси Київ-Одеса, Харків – Одеса, Львів-Одеса розпочнуться наприкінці травня – на початку червня.
Міжнародні регулярні рейси виконуватимуться з Києва до Барселони, Дубая та Ларнаки.
В авіакомпанії відзначили, що маршрути будуть розширюватися із зростанням авіапарку. Вартість регулярних перевезнь буде формуватися за лоукост-моделлю без багажу та обраних додаткових послуг. Вартість буде залежати від напрямку подорожі та часу придбання квитків. Наприклад, квиток Київ-Одеса коштуватиме від 499 гривень в один бік.
Зазначається, що за неповний 2018 рік SkyUp планує перевезти 650 тисяч пасажирів.
Раніше міністр інфраструктури України Володимир Омелян оголосив про створення в Україні нової авіакомпанії SkyUp.
За словами Омеляна, SkyUp буде здійснювати зокрема і бюджетні перевезення.
«Я радий, що ми виконали свою обіцянку, і в четвер, 14 грудня, буде оголошено про створення національної авіакомпанії. Це буде компанія SkyUp. Сподіваюся, що переговори із ще однією авіакомпанією також завершаться успішно, і ми, можливо, будемо мати дві нові національні компанії», — розповів глава Мінінфраструктури.
Наразі в Україні існує тільки один національний перевізник — «Міжнародні авіалінії України (МАУ)».
МАУ вже заявили, що національний лоукостер помре.
"З професійної точки зору, повноцінний український національний лоукост-перевізник неможливий, оскільки немає двох критично важливих умов для його існування. Його можна створити, але він скоро помре" - заявив президент авіакомпанії "Міжнародні Авіалінії України" (МАУ) Юрій Мірошников.
"По-перше, потрібен доступ до великих обсягів дешевих грошей. Без цього неможливо досягти дешевих цін при закупівлі літаків, а без дешевих літаків неможливо побудувати лоукост-модель. І по-друге, лоукост не буде успішним без масового ринку. На превеликий жаль, Україна зараз таким не є", - додав він.
За матеріалами Економічної правди та Громадського телебачення