Представлено найбільш людиноподібного в історії робота (ФОТО, ВІДЕО)
Японська корпорація Toshiba презентувала останнє покоління роботів Chihira Kanae на виставці в Берліні.
Це перша поява цієї моделі за межами Японії, де її вперше представили публіці минулого місяця.
До "репертуару" машини, дизайн якої зробили якнайбільше "людиноподібним", а рухи якомога більш плавними, додали німецьку мову.
Утім, Ноел Шаркі, професор робототехніки англійського Шефілдського університету, каже, що реалістичний вигляд робота не підходить західній аудиторії.
На його думку, ця машина перебуває "по цей бік "моторошної долини".
Цей термін застосовують, описуючи гіпотезу, згідно з якою чимало людей відчувають страх та дискомфорт по мірі того, наскільки ближчим до "людського" стає вигляд робота.
Робота помістили за інформаційну стійку, аби він міг відповідати на усні питання відвідувачів.
Як і дві попередні моделі цієї серії, Chihira Kanae "розуміє" та відповідає на питання, задані англійською, японською, китайською мовою, а також мовою жестів.
"Роботу можна підключити будь-яку систему обробки мови, отож ми можемо навчити його розмовляти багатьма іншими мовами", - каже Хітоші Токуда з корпорації Toshiba.
"Ми надали Chihira Kanae максимально людиноподібний вигляд, щоб люди, особливо старші, сприймали його привітніше. Це особливо важливо, оскільки крім сфер туризму та обслуговування Chihira Kanae працюватиме у сфері охорони здоров’я, де піклуватиметься про літніх людей", - продовжує він.
"Крім того, ми помітили, що люди охочіше говорять з людиноподібним андроїдом, оскільки вони можуть повторювати свої запитання скільки потрібно разів, не відчуваючи при цьому незручностей", - резюмує пан Токуда.
Англійський вчений додає: розуміння того, як повинен виглядати людиноподібний робот, у різних культурах є просто величезним.
"Якщо порівнювати Японію та США, то здається, що японці хочуть зробити робота, якого не можна було б відрізнити від людини. А в США та й на Заході взагалі люди радше хотіли б знати, що вони мають справу саме з роботом", - пояснює професор Шаркі.
Цю різницю ілюструє спільний проект ІТ-корпорації ІВМ та мережею готелів Hilton Hotels & Resorts. IBM та Hilton використовують робота, який підкреслено схожий на машину: