З новим роком - завзятих! Юрист добився слідства по 1000 фальшивих рапортів ДАІ з поїздки до Межигір'я (ФОТО)

І це тільки початок - тепер він добивається покарання тих, хто це слідство саботував. "Щось перед НР багато хороших історій про завзятих людей у стрічці. І це ж добре", - пише Іван Фурлет.

Пише він це про Романа Маселко, банківського юриста. Два роки тому той - не автомобіліст - поїхав на Межигір'я з Автомайданом. Слово - Маселку:

Два роки з дати наймасштабнішої в історії України акції протесту на автомобілях – поїздки до Межигіря 29.12.13.

Влада так налякалась цієї абсолютно мирної акції, що одразу ж запустила механізм наймасштабнішої фальсифікації та переслідування абсолютно невинних власників авто, яких влада запідозрила в участі у цьому автопробігу.

За поїздку до Межигір’я 29.12.13 було складено понад 1 000 фальсифікованих рапортів, понад 600 протоколів надіслано до суду, близько 300 водіїв позбавлено прав та оштрафовано. До цього було залучено більше 450 працівників ДАІ, які фальсифікували рапорти і протоколи, понад 120 суддів, які позбавляли прав водіїв (лише в Києві таких понад 80).

Ми добились, щоб по усіх цих фактах проводилось розслідування. Які ж результати слідства:

1) прокуратура рапортує, що передала до суду 42 обвинувальних акта стосовно 44 даішників та 2 суддів. Але на даний момент - ЖОДНОГО ПОКАРАНОГО. Більше того - за нашою оцінкою в більшості справ слідство проведено вкрай неякісно, з явними ознаками саботажу. Тому УСІ 100 % справ, які передані до суду не мають перспектив на обвинувальний вирок. Останню справу, де обвинуваченим є суддя Лисенко В.В., адвокат потерпілого Віталій Титич дуже влучно назвав «мотлохом», бо якість зібраних прокуратурою матеріалів є власне такою. Як наслідок - усі обвинувачені по цих матеріалах будуть ВИПРАВДАНІ. І це не просто прогноз, уже є 5 ВИПРАВДАЛЬНИХ вироків і жодного обвинувального (див. наприклад http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/47966440 , http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/42728665 ). По усіх інших справах обвинувальні акти просто повертаються прокуратурі, як неналежно оформлені (див таблицю http://rrg.gp.gov.ua/…/slidchi-vid…/reyestr-kyyivska-oblast/).

Ми про це все прямо говорили у травні – липні на зустрічах з Шокіним та Столярчуком, писали листи, давали перелік конкретних осіб, винних у провалі слідства. Але жодної реакції не було. Більше того, наприклад, керівник слідчого відділу прокуратури Київської області Павленко В.В. замість ганебного звільнення пішов на підвищення – став заступником прокурора Черкаської області. Слідчий Люльчук, який закривав справи стосовно ДАІшників переведений в Генеральну прокуратуру і тепер наглядає за належним розслідуванням справ Майдану.

2) тепер ключовою нашою вимогою буде покарання не лише винних у переслідуваннях Автомайдану, але і винних у розвалі слідства. Почнемо з Шокіна та Столярчука. Поки у цьому плані прогресу мало, але ми однозначно цього доб’ємось (запитайте Ярему).

3) при загальному катастрофічному стані слідства, в окремих справах дійсно встановлено дуже важливі факти. Зокрема, у справі, де обвинуваченими є колишнє керівництво Печерського ВДАІ – Кваша В.І. та Кочерга О.В. працівники ДАІ дали покази, в яких прямо вказали, що отримували від цих керівників вказівки «відпрацьовувати Автомайдан» та складати фальсифіковані документи під страхом звільнення (див. https://www.facebook.com/roman.maselko/posts/10204356315622488 суддів Царевич та Кицюка встановлено втручання в автоматизовану систему розподілу справ. Тобто цих суддів спеціально призначали для розгляду справ Автомайдану (див. https://www.facebook.com/roman.maselko/posts/10204324895116995 колишньої голови Оболонського суду та діючого члена ВРЮ Мамонтової І.Ю. про чіткі вказівки з Адміністрації Президента, які рішення треба виносити стосовно автомайданівців ( http://www.pravda.com.ua/news/2015/11/13/7088595/ ).
Все це свідчить, що докази організованості переслідувань є і при правильному розслідуванні можна встановити та покарати усіх організаторів.

4) справи нарешті передали в Управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури і тепер будуть розслідуватись як багато епізодів одного злочину. Лише так можна встановити хто давав вказівки та контролював їх виконання. Тепер головне, щоб це Управління мало можливість та волю провести належне розслідування. Тоді винні справді будуть покарані.

Якщо хтось думав, що за два роки ми видихнемось і забудемо, то він помилився. Непокаране зло завжди повертається. АвтоМайдан - AutoMaidan цього не допустить.

корупція автомайдан

Знак гривні
Знак гривні