Чудеса на віражах: МАУ стверджує, що їх квиток до Одеси можна купити за 440 грн

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" оприлюднила дані про польоти глави Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі на рейсах МАУ і ціни придбаних квитків.

Як повідомляє "Інтерфакс-Україна", це сталося під час прес-конференції в Києві у вівторок, - пише УП

"Цитата (Саакашвілі): "Я плачу у кращому разі $160-170, а зазвичай $250-300 за економ-клас, а він має коштувати мінімум утричі дешевше". Ми підняли ті рейси, про які йдеться. Рейс Київ-Одеса: пан Саакашвілі летів на цьому рейсі 2 червня 2015 року, купивши квиток за $200 не в економ-, а в бізнес-класі", - повідомив голова наглядової ради МАУ Арон Майберг.

За його словами, в період з 1 січня 2014 року до 30 червня 2015 року Саакашвілі літав на рейсах МАУ 33 рази.

"Для нас він - дуже шанований пасажир. З 33-х польотів, 17 разів він пролетів у економ-класі, 16 разів - у бізнес-класі. При цьому на один із рейсів він купив квиток за день до нього, а близько 70% пасажирів цього самого рейсу купили квитки заздалегідь. Вартість квитків у результаті була навіть не в три, а в 10 разів дешевшою", - зазначив Майберг.

За його даними, на рейс 3 червня Саакашвілі купив квиток за $220, але також не в економ-, а в бізнес-класі.

"На 13 червня він купив квиток 11 червня за $220 знову в бізнес-класі, проте на цьому рейсі 40% квитків було куплено раніше за ціною від $22,5 до $50", - констатував Майберг.

ТЕКСТИ: хотіли б ми купити квитки за такі гроші, бо ось, наприклад, ціна квитка в Одесу, якщо брати її сьогодні на місяць наперед коливається від 1300 (категорія "Промо" до 5 000 грн (категорія "Гнучкий економ"):

Глава наглядової ради МАУ також спростував озвучені Саакашвілі звинувачення МАУ в монопольному положенні на низці авіамаршрутів.
Він, зокрема, навів приклад: на маршруті Одеса-Стамбул, окрім МАУ, польоти виконують також Turkish Airlines і Onur Air.

"Пан Саакашвілі також заявив, що на маршруті Київ-Одеса літає одна авіакомпанія. Там призначено п'ять перевізників, проте літають, фактично, два - МАУ та YanAir",- уточнив він.

Глава наглядової ради МАУ також спростував заяви про зношений флот авіаперевізника, повідомивши, що середній вік бортів МАУ 11 років і компанія постійно омолоджує флот літаків.

Водночас Майберг погодився із словами Саакашвілі щодо вартості авіапального в Одесі.

"У нього є цитата про те, що ціни в Одесі також завищені через те, що монополіст в аеропорту продає пальне на 30% дорожче, ніж, наприклад, у "Борисполі". А ми писали листа в Одеську міськдержадміністрацію про те, що є сенс зустрітися і розкрити питання, які треба вирішувати. Ми відправили кілька листів, у тому числі в Антимонопольний комітет, про необхідність перевірки цін на пальне", - сказав Майберг.

При цьому він повідомив, що компанія-постачальник пального в Одеському аеропорту вже понизила ціну на нього для МАУ.

"Ми отримали повідомлення, що вони нам знижують ціну: спочатку на $40, потім майже на $100", - додав Майберг.

коломойський саакашвілі монополія одещина авіація мау

Знак гривні
Знак гривні