Нове промо української армії - не гірше за світові зразки (ВІДЕО)

Скоро на ТВ з'явиться незвичайний ролик про українських солдатів - Hubs порівнює його з рекламою армії в інших країнах світу

- Я - батько, - каже чоловік у касці і бронежилеті, поглядаючи на нічне місто;

- Я - молодший брат, - посміхається молодий чоловік, лежачи між мішками з піском на блокпосту;

- Я - водій маршрутки, - додає інший військовий;

- Я - фанат «Шахтаря», - сміється артилерист, заряджаючи снаряд;

- Начальник відділу продажів, - видихає хлопець з автоматом.

Так починається новий ролик, який зняли волонтери-рекламщики на замовлення Міністерства оборони України.

Це перший етап масштабної кампанії, спрямованої на підняття патріотичного духу, яку починає міністерство.

Її мета - показати, що війна стосується всіх, що внести свій вклад в перемогу України може кожен.

Наступний крок - веб-сайт і зовнішня реклама.

Ідея провести кампанію народилася три з половиною місяці тому. У Міноборони зібралася група креативників і рекламників. Ролик взялася робити команда Banda Agency.

Ідея - показати, що на війні воюють звичайні люди - прийшла креативній групі після розмови з військовим, якого вони підвозили з тренувального табору «Десна».

«Ми попросили його розповісти про себе, - каже директор зі стратегії кампанії Ярослав Сердюк. - Він сказав: я - водій маршрутки, у мене двоє дітей, завтра нас відправляють в АТО».

Ролик знімали під Києвом три дні. В ролях - професійні актори та звичайні люди. Вибухи і спецефекти не справжні, допомагали піротехніки.

Всі працювали безкоштовно. У тому числі і режисер - американець Марк Реймонд Вілкінс.

Порівняйте з промо інших армій світу.

Великобританія:

США - мабуть, максимум пафосу:

У Франції - більш дискотечний шоу-жанр:

Китай лякає:

армія герої АТО

Знак гривні
Знак гривні