Нове промо української армії - не гірше за світові зразки (ВІДЕО)
Скоро на ТВ з'явиться незвичайний ролик про українських солдатів - Hubs порівнює його з рекламою армії в інших країнах світу
- Я - батько, - каже чоловік у касці і бронежилеті, поглядаючи на нічне місто;
- Я - молодший брат, - посміхається молодий чоловік, лежачи між мішками з піском на блокпосту;
- Я - водій маршрутки, - додає інший військовий;
- Я - фанат «Шахтаря», - сміється артилерист, заряджаючи снаряд;
- Начальник відділу продажів, - видихає хлопець з автоматом.
Так починається новий ролик, який зняли волонтери-рекламщики на замовлення Міністерства оборони України.
Це перший етап масштабної кампанії, спрямованої на підняття патріотичного духу, яку починає міністерство.
Її мета - показати, що війна стосується всіх, що внести свій вклад в перемогу України може кожен.
Наступний крок - веб-сайт і зовнішня реклама.
Ідея провести кампанію народилася три з половиною місяці тому. У Міноборони зібралася група креативників і рекламників. Ролик взялася робити команда Banda Agency.
Ідея - показати, що на війні воюють звичайні люди - прийшла креативній групі після розмови з військовим, якого вони підвозили з тренувального табору «Десна».
«Ми попросили його розповісти про себе, - каже директор зі стратегії кампанії Ярослав Сердюк. - Він сказав: я - водій маршрутки, у мене двоє дітей, завтра нас відправляють в АТО».
Ролик знімали під Києвом три дні. В ролях - професійні актори та звичайні люди. Вибухи і спецефекти не справжні, допомагали піротехніки.
Всі працювали безкоштовно. У тому числі і режисер - американець Марк Реймонд Вілкінс.
Порівняйте з промо інших армій світу.
Великобританія:
США - мабуть, максимум пафосу:
У Франції - більш дискотечний шоу-жанр:
Китай лякає: