Цифровий камуфляж: дизайнер розробив футболки, щоб захиститися від Фейсбуку

У зв'язку з постійними спробами соціальної мережі дізнатися якомога більше даних про своїх користувачів - зрештою, користувачі є головним товаром Фейсбуку - дизайнер Сімона Нікіл розробила футболки, які можуть перехитрити систему автоматичного розпізнавання обличчя цієї соціальної мережі.

Можливо ви чули, що минулого місяця Фейсбук вніс зміни в свої "умови використання", де було оголошено про наміри використовувати фотографію користувача (так звану "юзерпику") для того щоб більш точно розпізнавати обличчя на фотографіях, що розміщуються у цій соціальній мережі.

Для тих, хто переймається своєю приватністю, і не хоче щоб його обличчя автоматично розпізнавали і додавали теги, Сімона Нікіл відповіла дизайном футболки, в якому використані частково-промальовані обличчя добре відомих, публічних людей або знаменитостей - таких як Майкл Джексон, Барак Обама або Леді Гага. Це зроблено для того, щоб система автоматичного розпізнавання облич у Фейсбуці помилково знаходила і "розпізнавала" на зображеннях саме цих знаменитостей, а не реальних осіб.

Хоча футболки вже можна замовити, вони є недешевим задоволенням - 65 доларів США за штуку, і навряд чи коли-небудь стануть масовим товаром - скоріше це мистецький акт спротиву, який звертає увагу на той факт, що межі нашої приватності в епоху соціальних мереж та масового спостереження звузилися до розмірів точки.

ukrnet:Общество дизайн технології ukrnet:За рубежом інтернет

Знак гривні
Знак гривні