Врятувати «Перець». У соцмережах організовують акції на підтримку легендарного журналу

Українські інтернет-користувачі активно взялися за порятунок гумористичного журналу «Перець», вихід якого планують зупинити 1 грудня через нерентабельність.

Фактично усі патріотично налаштовані спільноти в Фейсуці та ВКонтакті поширили заклик до оформлення передплати на журнал, що могло б фінансово допомогти редакції. Вартість піврічної підписки (6 номерів) коштує 33 гривні, на місяць 5,5 грн. Інформація про підписку тут (індекс 74393).

А спільнота «Мова» в Фейсбуці пішла ще далі. Активісти пропонують не обмежуватися тільки соцмережами, а й створити сайт, який би популяризував колись легендарний журнал, який забули після розпаду СРСР.

«Комусь з небайдужих, хто має відповідні навички та бажання створити неофіційну сторінку цього журналу. За наявною у нас інформацією в редакції перцю все досить сумно: тільки недавно їм виділили старенького комп'ютера, аби робити верстку журналу. До цього верстали вручну. Тож, до ФБ-офіційної сторінки, а тим більше сайту руки ще не скоро дійдуть. Всебічну інформаційну підтримку зазначеної сторінки з метою її популяризації та збору матеріалів про цей 90-річний журнал забезпечимо силами нашої та інших небайдужих мовних спільнот», - пише спільнота «Мова».

Про закриття журналу стало відомо в останні дні вересня. Про це у своєму блозі повідомив карикатурист Валерій Чмирьов.

«Керівник видавництва "Преса України" підписав наказ про ліквідацію журналу "Перець" та скорочення штату працівників з 1.12.2013 року, як нерентабельного. Працівникам журналу запропоновані посади в комбінаті на кшталт брошурувальника, прибиральника та т. і. Журналу у березні 2014 року виповнилося би 92 роки. За часів СРСР його наклад складав біля 3-х мільйонів. За рахунок доходів журналу утримувалися різні партійні видання. Творчий колектив художників - карикатуристів, гумористи, штатні працівники змушені шукати прихистку у якомусь іншому видавництві. Дуже сумно!» - написав він.

«Перець» - український сатирично-гумористичний ілюстрований журнал. Один із двох найпопулярніших гумористичних журналів СРСР (разом із московським «Крокодилом»). На початку 1986 року тираж «Перця» склав 3,3 мільйона екземплярів, «Крокодила» – 5 млн.

інтернет соцмережі медіа акція

Знак гривні
Знак гривні